۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۳۳۹۸۱
همرزم شهید سلیمانی:

خون شهید قاسم سلیمانی دلیل پیروزی‌های بیشتر در عرصه مقاومت است

خون شهید قاسم سلیمانی دلیل پیروزی‌های بیشتر در عرصه مقاومت است
همرزم شهید سلیمانی گفت: همانطور که سردار حسن تهرانی به شهادت رسید و خونش دلیل ترقی قدرت موشکی کشور شد خون قاسم سلیمانی هم دلیل ترقی و رشد مقاومت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار رحیم نوعی‌اقدم اظهار داشت: استکبار جهانی در مقابل تدابیر و برنامه‌های ضداستکباری سردار قهرمان حاج قاسم سلیمانی به سطوح آمده بود از این رو سال‌ها درصدد پیاده کردن نقشه شوم و حرکت ناجوانمردانه بود تا سردار قهرمان ایران را به شهادت برساند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به دلیل عاجز ماندن در صحنه مقاومت در کشورهایی چون لبنان، فلسطین، بحرین و ملت‌های آزاده در اقصی نقاط دنیا در حرکت‌های منطقه‌ای و جهانی سال‌های متمادی به‌دنبال سردار سپهبد سلیمانی بود تا با حرکت ناجوانمردانه او را شهید کند غافل از اینکه سردار سپهبد سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک ادبیات بود و هیچ قدرتی نمی‌تواند ادبیات یک ملت را از بین ببرد.

نوعی اقدم با بیان اینکه به فضل و لطف الهی سردار سلیمانی‌ها در صحنه مقاومت کم نیست افزود: ادبیات سردار سلیمانی همواره زنده و جاری است و ما رزمندگان و مدافعین حرم و سربازان کوچک در رکاب سپهبد قاسم سلیمانی با خون پاک او عهد و پیمان می‌بندیم که تلافی نامردی‌ها و حرکت‌های ناجوانمردانه آمریکا را خواهیم داد.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت بزرگمرد صحنه مقاومت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به‌عموم ملت ایران و عموم عاشقان سلیمانی، گفت: خون سپهبد قاسم سلیمانی طوفانی به پا خواهد کرد که به فضل الهی آمریکا در مقابل او عاجز است و این زمینه ظهور را میسر خواهد کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات