۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۳۳۹۹۱

تبعیت از ولی فقیه مهمترین ویژگی شهید سپهبد سلیمانی بود

تبعیت از ولی فقیه مهمترین ویژگی شهید سپهبد سلیمانی بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خون شهید سلیمانی جبهه مقاومت را قدرت کرده و به پیروزی نهایی خواهد رساند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی صبح امروز در آئین بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به نقش و شخصیت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شخصیت مقتدر شهید حاج قاسم سلیمانی مانند یک لشکر و جبهه در مقابل دشمن بود که ایران اسلامی تنها در سوگ این مرد الهی نیست بلکه دنیای اسلام و حتی غیرمسلمانان درسوگ و ماتم از دست دادن چنین شخصیت بزرگ و پرافتخاری هستند.

وی افزود: شهید سپهبد سلیمانی شخصیتی مقتدر و انقلابی در برابر جبهه دشمن بود که در سال‌های اخیر افتخارات زیادی برای اسلام و جبهه مقاومت در سطح منطقه و جهان آفرید و دشمن را در جبهه‌های مختلف به عقب راند و مجبور به قبول شکست کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: مسیری که شهید سپهبد قاسم سلیمانی انتخاب کرده بود مسیری الهی بود و هیچ تعلل و آشفتگی در تکالیفش نداشت که در این مسیر، پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و تبعیت از ولی امر مسلمین برجسته‌ترین ویژگی سردار شهید سلیمانی بود.

وی ادامه داد: که این شهید وصیت می‌کند "روی قبر من ننویسید سردار بلکه سرباز ولایت نوشته شود"، نشان از تکلیف‌مداری این شهید عزیز و بلند مرتبه است.

عبدی تصریح کرد: اخلاص در عمل، و رسیدن به درجه ای از ایمان و تقوا در این سردار آسمانی، زمینه ای برای وصل این شهید عالی مقام با ارواح طیبه شهدا بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان نابخرد اسلام بدانند به فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی انتقام سختی در پیش روی آنان خواهد بود و حداقل آن اخراج آمریکا از منطقه حداقل اقدام جبهه مقاومت خواهدبود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات