۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۳۴۰۱۶
مدیر حوزه علمیه اردبیل:

راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد

راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد
حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان برای ولی امر مسلمین جهان بود.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: تاثیرگذاری جهانی شهادت سردار سلیمانی نشان دهنده قدرت وجودی ایشان است.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه مردم با گرایش های سیاسی مختلف در غم شهادت سردار سلیمانی داغدار هستند، ابراز کرد: مردم اجازه سازش با قاتلین سردار سلیمانی را نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد و انسجام ملی در داخل کشور شده است، تصریح کرد: در شیوه تعامل با دشمنان نیز باید یک انسجام ایجاد شود چرا که ملت بزرگ ما از خون حاج قاسم سلیمانی نخواهد گذشت.

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: عظمت سردار سلیمانی به قدری بود که رئیس تروریست های جهان به طور مستقیم برای شهادت او وارد میدان می شود.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با بیان اینکه راه سردار سلیمانی با صلابت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان برای ولی امر مسلمین جهان بود.

وی با اشاره به اینکه راه انقلاب وابسته به یک فرد نیست، ابراز کرد: نیروی های تربیت شده توسط حاج قاسم سلیمانی راه او را پی خواهند گرفت.

حجت الاسلام نوروزی خون سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس را خون ریخته شده ملت های ایران و عراق دانست و افزود: شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس شیطنت ها و نقشه اخیر آمریکا برای مردم عراق را نقش بر آب کرد.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی اختصاص به ایران ندارد، خاطر نشان کرد: مکتب مقاومت و ظلم ستیزی اختصاصی به ایران ندارد و آزادی خواهان دنیا در ماتم سردار سلیمانی به سر می برند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
آمریکا و کشورهای اروپایی از هیچ اقدام وحشیانه و بزدلانه برای دستیابی به اهداف شوم خود دریغ نمی ورزند بر این اساس این بار به ترور روی آورده اند، اما آنان همان طور که می دانند، دوران بزن و در روها به پایان رسیده است و این بار انتقام گیرنده ها فقط ایرانی ها نیستند بلکه همه ملت های نظیر بحرین، سوریه، لبنان، یمن، عراق و غیره هستند که آمریکایی ها به شیوه های مختلف به آن ها ظلم کرده اند.
0
0