۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۳۴۰۵۷
نماینده گیلان در مجلس خبرگان:

اخلاص «شهید سپهبد سلیمانی» در پیروی از امر خدا و ولایت‌مداری مثال‌زدنی است

اخلاص «شهید سپهبد سلیمانی» در پیروی از امر خدا و ولایت‌مداری مثال‌زدنی است
نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سردار سپهبد سلیمانی در پیروی از امر خدا و ولایت‌مداری ناب بود و تا آخرین نفس برای اعتقادش ایستادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی اظهار داشت: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در طول زندگی و مجاهدت‌های جانانه خود خالصانه و بی‌ریا در مسیر دین و پیروی از ولایت‌فقیه قدم برداشت، او در پیروی از امر خدا و ولایت‌مداری ناب بود و تا آخرین نفس برای اعتقاداتش ایستادگی کرد.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری درباره ابعاد شخصیتی شهید سردار قاسم سلیمانی عنوان کرد: هر که رابطه خودش و خداوند متعال را اصلاح کند پروردگار نیز رابطه بین او و مردم را اصلاح می‌کند و به مانند این شهید سرافراز و بزرگ مقدرات را به‌گونه‌ای قرار می‌دهد تا بین مردم و قلب‌های همه آنان محبوب شود.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به محضر بقیة‌الله‌العظم(عج)، نایب برحقش امام خامنه‌ای، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، خانواده و آحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: امیدواریم خداوند بزرگ این سردار رشید اسلام را با سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) محشور کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اطاعت و بندگی خالصانه خداوند متعال را یکی از مؤلفه‌های اصلی و ابعاد برجسته شخصیت بی‌نظیر شهید سپهبد سلیمانی دانست و ابراز داشت: اگر کسی واقعاً بنده و مخلص خداوند متعال باشد و کارها، عبادات، جهاد و تمام امورش را از روی اخلاص و صداقت انجام دهد نامش در دل مردم ثبت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در ولایت‌مداری و اطاعت از ولایت ناب بود و در مسیر احیاء دین و پیروی از اهل بیت(ع) قدم برداشت اظهار داشت: این شهید بزرگوار نه تنها در گفتار بلکه در مقام عمل نیز ولایت‌مداری‌اش را به خوبی به اثبات رساند و در زندگی پرخیر و برکتش ثابت کرد که عاشق ولایت است.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری خلوص و بی‌ریا بودن را از دیگر ابعاد برجسته شخصیت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: خداوند آن عزت و جایگاهی را که در آیات قرآن کریم از آن سخن گفته و وعده داده است را به شهید سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی و تمام همرزمانش در جبهه مقاومت عطا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی وداع تاریخی ملت قدرشناس ایران اسلامی با شهدای مقاومت و سردار رشیدشان سپهبد قاسم سلیمانی را به یک رستاخیز و قیام بزرگ تشبیه کرد و ابراز داشت: چند 10 میلیون نفر در روزهای گذشته در این تشییع بزرگ شرکت کردند و اگر مقدور بود تمام ملت ایران اسلامی برای وداع با شهدای جان‌برکفشان به صحنه می‌آمدند.

وی حضور میلیون‌ها دلداده و عاشق در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش را نشانه برگزیده شدن آن‌ها توسط خداوند بزرگ دانست و گفت: شهید سلیمانی در راه دفاع از حق، ولایت و مظلومان عالم ثابت‌قدم بود و بدون شک این راه الهی و مقدس با قدرت و با صلابت هر چه تمام‌تر توسط آحاد ملت ایران اسلامی ادامه پیدا می‌کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خروش ملت ایران اسلامی و سر دادن ندای "من یک قاسم سلیمانی هستم" توسط تمام آن‌ها را معجزه الهی خواند و عنوان کرد: سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تا زمانی که در حیات بود با بودنش داعش و جبهه کفر را از بین برد و با رفتنش هم قیامتی را به پا کرد که در نهایت به بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه ختم می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات