۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۳۴۰۷۰

طنین انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در پخش زنده شبکه آمریکایی CNN

طنین انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در پخش زنده شبکه آمریکایی CNN
ایرانیان حاضر در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با فریاد مرگ بر آمریکا گزارش زنده سی‌ان‌ان را تحت‌تأثیر شعار‌های خود قرار دادند.

مراسم وداع با پیکر سردار رشید اسلام و ایران، سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور میلیونی مردم انقلابی و شهیدپرور تهران برگزار شد. در این مراسم پس از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش، پیکر‌های شهدا از میدان انقلاب تا میدان آزادی توسط عزاداران پرشور تشییع شد.

این مراسم علاوه بر پخش زنده تلویزیونی از شبکه‌های داخل کشور، توسط شبکه‌های تلویزیونی معتبر جهان از جمله شبکه‌های سی ان ان آمریکا، راشاتودی روسیه، CGTN چین و یکی از شبکه‌های تلویزیون فرانسه به صورت زنده نیز پخش شد. آنچه موجب شگفتی خبرنگاران شبکه‌های خارجی شده بود علاقه خیل عظیم عزاداران به سردار رشید ایران، سردار سلیمانی بود.

اما در یکی از صحنه‌هایی که تلویزیون سی ان ان آمریکا به صورت زنده در حال پوشش مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی بود اتفاق جالبی رخ داد. در هنگام پخش تصاویر زنده از تهران ناگهان شعار مرگ بر آمریکا طنین انداز شد و گزارش زنده سی ان ان از این مراسم را تحت تاثیر خود قرار داد./1360/

ارسال نظرات