۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۳۴۱۲۹
نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری:

حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت بود

حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت بود
آیت الله خاتمی با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت بود،گفت: مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان حفظ مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری شب گذشته در مصلی بزرگ امام علی(ع)، با اشاره به شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: وجود شهید سلیمانی یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی شهر کرمان محسوب می شود.
 
وی افزود: اخلاص سردار حاج قاسم سلیمانی از بارزترین صفات او شناخته می شود و این که سردار گفت در کنار شهید یوسف الهی دفن شود و این که در روی سنگ قبر من فقط بنویسید سرباز، از مصادیق اخلاص در این شخصیت شمرده می شود.
 
نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری با اشاره به این که سردار حاج قاسم یار باوفای امام و رهبری است، گفت: مردم در سراسر عالم به دنبال انتقام از خون حاج قاسم سلیمانی هستند.
 
وی با بیان این که در کرمان مردم تشییع با شکوهی را انجام می دهند، ابراز داشت: مسؤولان در بهترین فرصت انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکای جنایتکار بگیرند.
 
امام جمعه موقت تهران با توجه به این که رهبر انقلاب در نماز حاج قاسم سلیمانی اشک ریخت، گفت: تشییع باشکوه مردم مانور بیعت با نظام اسلامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی فرمانده مقاومت اسلامی در منطقه بود و توانست با هوشیاری کامل، آمریکا را در منطقه از بین ببرد.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که منطقه خاورمیانه امروز مدیون حاج قاسم سلیمانی بود، بیان داشت: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز به برکت خون حاج قاسم سلیمانی در حال جریان در تمام جهان است.
 
آیت الله خاتمی با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت بود، اظهار داشت: نفرت از آمریکا و اسرائیل در تمام وجود شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و آرزوی حاج قاسم، بیرون رفتن آمریکا و نابودی اسرائیل از منطقه خاورمیانه است.
 
نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا گرگ زمان محسوب می شود، ادامه داد: امروز بیش از 5ملیون نفر در تهران برای تشییع جنازه شهیدان مقاومت به خیابان ها آمدند و همه با صدای بلند فریاد انتقام سر دادند.
 
وی بیان داشت: چهره آمریکا در منطقه و سرتاسر جهان از بین رفته است و تنها راه پیروزی مقابل دشمنان، اتحاد و همبستگی است.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی حدود40 سال در نبرد با دشمن بود، اظهار داشت: کاهش تمام تعهدات هسته ای و خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق از برکات خون حاج قاسم سلیمانی است.
 
وی در پایان گفت: تفکر و راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و مهم ترین وظیفه مردم و مسؤولان حفظ مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است./1380//۲۱۰/خ
ارسال نظرات