۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴
کد خبر: ۶۳۳۹۲۰
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق:

انتقام سخت محدود به منطقه نخواهد بود

انتقام سخت محدود به منطقه نخواهد بود
مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران با بیان اینکه انتقام خون سردار سلیمانی توسط آزادی خواهان جهان خواهد بود، گفت: انتقام سخت محدود به منطقه نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی‌صادق مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سلیمانی را محبوب قلب ها دانست و گفت: عشق و محبوبیت سردار دل ها را می توان امروز در قلوب تمام آزادگان عالم مشاهده کرد.

وی به برگزاری تظاهرات مردم دنیا در اعتراض به ترور سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: این اتفاقاتی که امروز در اقصی نقاط جهان شاهد آن هستیم بیانگر نفوذ سردار سلیمانی در قلوب آزادگان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق با استناد به کلام رهبر انقلاب که فرمودند انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود، ابراز کرد: این انتقام سخت به طور قطع محدود به منطقه ایران، عراق و سوریه نخواهند بود بلکه این انتقام فرامنطقه ای و جهانی خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران انتقام از خون سردار مقاومت را حق ایران دانست و گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی محبوب دل های مسلمان جهان است و این محبوبیت تنها مختص ملت عاشق و دلباخته ایران نیست.

وی افزود: به طور قطع همه آزادی خواهان جهان و تمام کسانی که طعم آزادی و مبارزه با وحشیان داعشی و دیگر تروریست های جنایتکار را چشیدند در این انتقام گیری حضور خواهند داشت./813//۳۰۲/خ

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات