۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۳۳۷۳۸
در میدان فلسطین برگزار شد؛

تجمع هیئات مذهبی و مداحان برجسته کشوری در سوگ شهادت سردار سلیمانی

تجمع هیئات مذهبی و مداحان برجسته کشوری در سوگ شهادت سردار سلیمانی
تجمع هیئات مذهبی و مداحان برجسته کشوری در سوگ شهادت سردار مجاهد اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز در میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع هیئات مذهبی و مداحان برجسته کشوری در سوگ شهادت سردار مجاهد اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز در میدان فلسطین برگزار شد.

براساس این گزارش، مردم ولایتمدار تهرانی از ساعات ابتدایی با حضور در میدان فلسطین این اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کردند و با مشت های گره زده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم عزادار که لباس مشکی بر تن داشتند با چشمانی گریان شعار «سردار با شهامت شهادتت مبارک»، «ما همه سرباز توییم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای»، « وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق داخلی» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» را فریاد زدند.

این گزارش می افزاید: یکی از شرکت کنندگان شهادت شهید سردار سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت و خطاب به مسؤولان ابراز کرد: ما طعم مذاکره را چشیدیم، طعم خنده های خیابان ژنو را چشیدیم، امروز پر پر شدن حاج قاسم را نتیجه همان خنده ها می دانیم.

وی افزود: دشمن بداند هرگز نمی تواند ما را از مرگ و کشتار بترساند و یا اینکه تصور کند با شهید کردن سردار سلیمانی ما بدون سردار می مانیم؛ دشمن بداند هر کدام از ما مردم اعم از کوچک و بزرگ یک سردار سلیمانی هستیم و هدفمان آزادی قدس و نابودی اسرائیل است.

همچنین یکی دیگر از شرکت کنندگان با چشمانی اشکبار گفت: زمانی که خبر شهادت سردار را شنیدیم همسرم دچار حمله قلبی شد و امروز که من در این مراسم شرکت کردم او در بیمارستان بستری است؛ شهادت سردار اسلام شوک بزرگی بود که باور کردنی نبود.

وی افزود: خون بهای سردار سپاه اسلام نابودی اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است و ما این را از مجاهدان اسلام خواستار هستیم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات