۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۶۳۴۱۳۷

تصویب طرح سه فوریتی انتقام سخت در مجلس + جزئیات

تصویب طرح سه فوریتی انتقام سخت در مجلس + جزئیات
طرح سه فوریتی مقابله با اقدامات آمریکا با عنوان انتقام سخت با اتفاق آرای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، طرح سه فوریتی مقابله با اقدامات آمریکا با عنوان انتقام سخت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید

بر اساس این طرح، همه فرماندهان و عاملات پنتاگون تروریست شناخته می شوند.

پس از تصویب این طرح شعار مرگ بر آمریکا و نه سازش و نه تسلیم در مجلس طنین انداز شد.

نمایندگان پس از رای مثبت به سه فوریت طرح، کلیات را نیز به اتفاق آراء همه نمایندگان مجلس و با حضور 233 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند. 

متن کامل این طرح به شرح ذیل است:

ماده (۱)

قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا مصوب ۳/۲/۹۸ ، "عبارت کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی"، قبل از عبارت «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کام)، نیروها و سازمانها و یا نهادهای تحت اختیار این فرماندهی اضافه می شود.

ماده (۲) 

در ماده (4) قانون، عبارت "کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،"  قبل از عبارت «فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کامه) اضافه می شود.

ماده (۳)

دولت موظف است جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران مبلغ دویست میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار این نیرو قرار دهد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
بنظرم می بایستی فرزندان و خانواده ژن خوب مسئولین مرفه بی درد ، دزد ، رانتخوار ، رشوه خوار و فاسد رو که از شانس خوب نظام بعضا دارای پاسپورت خارجی بوده ، دوتابعیتی می باشند و یا استثنائا از سربازی معاف شده یا با وثیقه از کشور خارج شده اند و یا حداقل به کوچه پس کوچه های کشورهای مستکبر غربی به بهانه تحصیل و یا بورسیه از آسمان افتاده شناخت کافی دارن ،مجهز به کمربند انتحاری کرده و روانه کاخ سفید و سایر منافع امریکا و متحدانشان در کشورهای غربی کنیم. تا بدین ترتیب دین خود، ،برادران پدران و پدر خانومشان را به کشور ادا نمایند.
0
0