۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۳۴۱۴۱
آیت الله سعیدی:

قلوب مردم و آزادی خواهان تنها با انتقام سخت از آمریکا آرام می‌شود

قلوب مردم و آزادی خواهان تنها با انتقام سخت از آمریکا آرام می‌شود
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه قلوب ما مالامال از خشم و کینه نسبت به آمریکا است، گفت: مسؤولان تا از دشمن انتقام نگرفته اند از پای ننشینند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) صبح امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری یکر مطهر شهید شهروز مظفری نیا که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد،  ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به جایگاه رفیع شهدا در  روایات اشاره و از مردم شریف قم برای استقبال باشکوه از ابدان مطهر این شهدای والامقام تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به این که قرآن کریم در کنار تأکید بر صلح، بر ضرورت برخورد قاطعانه و مقابله به مثل با دشمن نیز تأکید دارد، اظهار داشت: قرآن کریم در جایی که با تجاوز به حقوق مردم و مسلمانان مواجه می شود می فرماید با دشمنان مبارزه کنید، زیرا خداوند می خواهد به دست مظلومان ستمگران را عذاب دهد.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: خداوند متعال می خواهد قلوب ستم دیدگان و مظلومان را با عذاب دادن ظالمان و متجاوزان تسکین بخشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا قلب ها و سینه هایی که مالامال از خشم نسبت به متجاوزان است را تسکین دهیم، عنوان کرد: امروز قلوب همه ما در پی حادثه شهادت مظلومانه شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش مالامال از خشم و کینه نسبت به آمریکای جنایتکار است.

وی تأکید کرد: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم وعده نصرت داده است و خودش پشتیبان مبارزه ای خواهد بود که ما با آمریکای جنایتکار انجام خواهیم داد و انتقام خون شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمان شهیدشان را خواهیم گرفت.

آیت الله سعیدی خطاب به مسؤولان کشور گفت: با اعتماد به وعده الهی و با پشتیبانی از هدایت های رهبری تا انتقام خون این شهیدان مظلومان را نگرفته اید از پای ننشینید؛ ما در این قلب هایمان خشم آمریکا را داریم، صبوری می کنیم اما تحمل تضییع حقوق شهدا را نداریم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه خون سردار سرافراز اسلام حاج قاسم موجب انسجام، وحدت و همدلی بیشتر ملت ایران و عراق شده است، یادآور شد: وعده الهی نزدیک است و ما سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت گرفتن از جنایتکاران به زودی محقق خواهد شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات