۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۳۴۲۶۹
اجتماع بزرگ و مردمی در خمین؛

زادگاه امام راحل برای پاسداشت سردار دل‌ها به پاخاست

زادگاه امام راحل برای پاسداشت سردار دل‌ها به پاخاست
مردم ولایت‌مدار خمین در خروشی خودجوش هم‌زمان با تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، به پاسداشت این سردار شهید و محکوم کردن جنایت آمریکای خبیث به خیابان‌ها آمدند.

به‌گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار دلاور سپاه اسلام و به منظور محکومیت اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان خمین در خروشی خودجوش صبح امروز هم‌زمان با تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در زادگاهش استان کرمان، به پاسداشت این سردار شهید و محکوم کردن جنایت آمریکای خبیث به خیابان‌ها آمدند و ارادت خود به این سردار دل‌ها و همچنین انزجار از آمریکای جنایتکار را اعلام ابراز کردند.

این آیین با شکوه به درخواست مردم زادگاه امام خمینی(ره) توسط موکب «ساقی عطشان» خمین و هم‌زمان با آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید سپهبد سلیمانی در کرمان برگزار شد.

این خروش خودجوش و مردمی با این حجم از جمعیت برای نخستین بار در شهرستان خمین رقم خورده و حضور مردمی با این حجم بی‌سابقه بوده است.

در این حضور، مردم خمین یکصدا با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و در دست‌ داشتن دست‌نوشته‌هایی با اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انزجار خویش علیه جنایات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را ابراز کردند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «سپاه انقلابی پیرو حکم امام-ما همه آماده ایم انتقام انتقام»، «این همه لشکر آمده - به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر منافق و فتنه گر»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» «لبیک یا زینب»، «ما پیرو حاج قاسم دلاوریم»، «ملت ما متحد و یک صدا - فریاد کند مرگ بر آمریکا »، «ترامپ بود فتنه‌گر جهانی - آدم کش معروف آمریکایی»، « ترامپ بود راهزن هوایی- آدمکش معروف آمریکایی»، «ننگ ابد بر دشمن قرآن -درود بر حاج قاسم قهرمان» از جمله شعارهای مردم خمین در اعلام انزجار از آمریکا بود.

مدیحه سرایی 2 نفر از مداحان خمین در عزای شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش از دیگر برنامه‌های این آیین بود و مردم این شهرستان با فریادهای «یا علی»، «لبیک یا زینب»، «یا حسین» حمایت خود از جبهه مقاومت را اعلام کردند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات