۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۳۴۲۹۶
کارشناس مسائل غرب آسیا:

ماهیت شیطانی آمریکا پس از ترور سپهبد سلیمانی روشن‌تر شد

ماهیت شیطانی آمریکا پس از ترور سپهبد سلیمانی روشن‌تر شد
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه آمریکا، شیطان بزرگ است، گفت: حقیقت شعار مرگ بر آمریکا امروزه برای همگان آشکارتر شده و از این پس با شدت بیشتری سر داده می‌شود.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش آمریکا و نوکران منطقه‌ای برای تفرقه افکنی میان کشور‌های محور مقاومت عنوان داشت: مقبولیت مردمی نقطه قوت محور مقاومت است؛ دشمنان بسیار بر چنین نقطه قوتی تمرکز و از ابزار‌های رسانه‌ای به بدترین شکل ممکن برای تفرقه استفاده نمودند و با هدف قرار دادن نقاط، ارزش‌ها دچار متغیر شدند.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه سردار سلیمانی همه نقشه‌های دشمنان را باطل کرد، اظهار داشت: کشور‌های محور مقاومت متحد شدند، عراقی که زمانی از سوی استکبار اشغال شده بود اکنون طرح اخراج نیرو‌های آمریکایی را تصویب می‌کند؛ این اقدام نقطه عطفی در تاریخ عراق محسوب می‌شود.

سعیداوی ادامه داد: خودباوری عراقی‌ها در تصویب طرح اخراج نیرو‌های آمریکایی برگرفته از انفاس قدسی شهید سردار سلیمانی و همراهان است، به عبارتی دیگر خون شهید بزرگوار به محور مقاومت و پارلمان عراق، سوریه، یمن، لبنان و ایران اسلامی روحیه داد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یکپارچه فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهد، خاطرنشان کرد: آمریکایی که صد‌ها کانال، شبکه ماهواره‌ای و اجتماعی را برای اختلاف افکنی میان ایرانی‌ها اجیر کرده بود اکنون وحدت همه ایرانی‌ها را دید؛ این اتحاد نتیجه اخلاص سپهبد سلیمانی است که دل‌ها را برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی نورانی کرد.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه در آینده اتحاد دولت‌ها و کشور‌های اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی را بیش از بیش مشاهده خواهیم کرد، افزود: شهادت سپهبد سلیمانی روحیه اعتماد به نفس و ایستادگی را به حکام کشور‌های اسلامی داد تا در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی قد علم کنند.

سعیداوی شکوفایی روحیه ایثارگری، شهادت و وحدت را ثمره شهادت سپهبد سلیمانی برشمرد و گفت: حقیقت شعار مرگ بر آمریکا امروزه برای همگان آشکارتر شده و از این پس با شدت بیشتری سر داده می‌شود، شیطان بزرگ بودن آمریکا برای همگان روشن شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات