۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۳۴۲۹۷
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

شهید سلیمانی توانست نقشه های آمریکا را نقش بر آب کند

شهید سلیمانی توانست نقشه های آمریکا را  نقش بر آب کند
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی نبود سران آمریکا به راحتی می توانستند نقشه شوم خود برای تجزیه عراق و سوریه را عملی کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور مقامات لشکری و کشوری، فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: سردار قاسم سلیمانی اسطوره تواضع و روحیه شهادت طلبی بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ضمن تسلیت شهادت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و یاران و همراهان ایشان، یکی از راهبردهای مبتکران فکری تمدن سازی و الگو سازی جهان را تسخیر اذهان عمومی و بزرگنمایی ویژگی های بدلی و سرگرم کننده دانست.

وی در ادامه افزود: این موارد بدلی غافل کننده از طرف دنیای استکبار بکار گرفته می شوند تا دنیا را تسخیر کنند اما در مقابل، ذات الهی آنچنان قهرمان می سازد که ماند شهید سپهبد سلیمانی نه تنها دل 80 میلیون ایرانی را تسخیر می کند بلکه دل میلیونها انسان را در سراسر گیتی مجذوب خود کرده و ذات ربوی را در معرض ظهور می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با اشاره به شرکت‌کنندگان در تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: در مراسم تشییع این شهید در تهران هشت میلیون نفر شرکت کرد که بسیاری از آنها برای اولین بار در چنین راهپیمایی هایی شرکت می کردند. در سراسر کشور نیز همگان دیدند که چه استقبالی از پیکر ایشان در اهواز، مشهد، قم و کرمان شد.

وی در ادامه با اشاره به فضائل و ویژگی های شهید سردار قاسم سلیمانی از جمله اخلاص ایشان گفت:  شهید سلیمانی هیچ چیز جز خدا نمی خواست و هرکاری می کرد برای خدا بود. اطاعتش خالصانه بود، نماز شب او تَرک نمی‌شد و می دانست که از این سکو می شود پرواز کرد و  اینچنین هم شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، تواضع را یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته شهید سپهبد سلیمانی دانست و گفت:  ایشان نسبت به مردم و نیروهایشان افتادگی و تواضع خاصی داشت به نحوی که درجه و رتبه از تواضع او کم نمی کرد و همچنان تواضع و فروتنی خود را حفظ کرده بود. او همیشه از تشریفات به دور بود و علاقه‌ای به داشتن محافظ هم نداشت تا جایی که حضرت آقا برای داشتن محافظ، ایشان را اجبار کردند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه افزود: اینها همه نگاه اول به شخصیت فردی حاج قاسم سلیمانی بود و در نگاه بعدی باید به فعالیتها و پیروزی های ایشان همچنین دستاوردهای وی برای انقلاب اسلامی و کشور اشاره کرد که مهم‌ترین آن، اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه بود. ایشان کاری به سختی و آسانی کار نداشت و تابع محض ولی فقیه بود.

 وی در ادامه به مدیریت جهادی شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و افزود: این آدم جهادی آرام و قرار نداشت و تمام وقت خود را برای مقابله با استکبار در منطقه خاورمیانه صرف می کرد به نحوی که اگر حاج قاسم سلیمانی نبود سران آمریکا به راحتی می توانستند نقشه شوم خود برای ایجاد خاورمیانه بزرگ و تجزیه عراق و سوریه را عملی کنند و این شهید سلیمانی بود که توانست نقشه های آمریکا را  نقش بر آب کند و کار داعش را در سوریه و عراق به پایان برساند.

محمد قمین
ارسال نظرات