۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۳۴۳۰۴
حجت الاسلام سبحانی:

عمل به قانون لازمه برقراری نظم و امنیت در جامعه است

عمل به قانون لازمه برقراری نظم و امنیت در جامعه است
مدیر مدرسه علیمه باقرالعلوم کوهدشت بر ضرورت احترام به قانون در هر زمینه ای تأکید کرد و گفت: عمل به قانون لازمه برقراری نظم و امنیت در جامعه است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت رعایت قانون در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رعایت قانون در هر زمینه ای امری مهم و ضروری است.

وی اظهار داشت: در هر کشوری حتی اگر قانونی اگر اشتباه باشد، باز هم اگر اجرا شود بهتر از هرج و مرج است، اگر هرج و مرج باشد کشور فلج می شود و اجرای قانون از این مهم جلوگیری می کند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با بیان اینکه کسی که می خواهد وارد مجلس شود اگر قانون را رعایت نکند چطور می تواند قانون را اجرا کند، اظهار داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید به قوانین احترام بگذارند و به دور از اخلاق و قانون اقدامی انجام ندهند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم نیز در جریان انتخابات پیش رو باید طبق قانون عمل کنند و به قانون احترام بگذارند، گفت: مردم به عنوان سرمایه های نظام جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش بسزایی دارند و حضور آنان در انتخابات خار چشم دشمنان نظام است.  

حجت الاسلام سبحانی بر ضرورت هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم در انتخاب نماینده اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: مردم با انتخاب شایسته نمایندگان می توانند در آینده کشور نقش آفرین باشند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در سایه بصیرت و آگاهی می تواند از ورود افراد نااهل به مجلس جلوگیری کند و باید همواره در برابر دسیسه های دشمنان خارجی و مغرضان داخلی هوشیار بود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت یادآور شد: مردم در انتخاب فرد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی باید رضای خدا و صلاح مملکت را در نظر بگیرند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات