۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۴۳۵۶
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا؛

اجتماع و راهپیمایی بزرگ مردم بیرجند برگزار می‌شود

اجتماع و راهپیمایی بزرگ مردم بیرجند برگزار می‌شود
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اجتماع و راهپیمایی بزرگ مردم بیرجند ۱۹ دی ماه با حضور هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع و راهپیمایی باشکوه مردم در بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: این اجتماع و راهپیمایی به مناسبت سومین روز پس از تشییع و تدفین پیکر شهدای مقاومت و سردار سلیمانی و تجلیل و تقدیر از مجاهدت‌های آن‌ها و حمایت از سپاه پاسداران در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: اجتماع و راهپیمایی بزرگ مردم بیرجند فردا پنجشنبه 19 دی ماه جاری ساعت 8 صبح و با حضور هیئات مذهبی برگزار می شود.

حجت الاسلام ملایی تصریح کرد: همچنین این اجتماع باشکوه مردمی از مزار شهدای گمنام(خیابان پاسداران) آغاز و به سمت میدان عروج حسینیه جماران ادامه دارد.

وی ادامه داد: از مردم نیز دعوت می‌شود تا ضمن تجلیل و تقدیر از مبارزات جانانه و مجاهدت‌های خاموش مالک اشتر انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهه مقاومت، نابودی و مرگ آمریکا و اسراییل را فریاد زنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از خلق حماسه‌های بی نظیر میثاق در مراسمات بزرگداشت سردار دل‌ها و اقدام باصلابت و به موقع در آغاز انتقام سخت سپاه پاسداران نیز قدردانی می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات