۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲
کد خبر: ۶۳۴۳۹۰
حجت الاسلام سالک در گفت وگو با رسا:

هدف قراردادن پایگاه آمریکایی یک سیلی بود؛ انتقام سخت تری در راه است

هدف قراردادن پایگاه آمریکایی یک سیلی بود؛ انتقام سخت تری در راه است
نماینده مجلس ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت تروریستی آمریکا گفت: هدف قرارددن پایگاه آمریکایی یک سیلی بود و انتقام سخت ادامه دارد.

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکای جنایتکار و تروریست اشاره کرد و با بیان اینکه با بیان اینکه انتقام از عاملان جنایت تروریستی شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش مطالبه همه مردم ایران بود، گفت: مردم شریف ایران در جریان تشییع پیکر مطهر این شهدای گرانقدر با اشک و خشم، انتقام را مطالبه داشتند.

وی ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت تروریستی آمریکا خاطرنشان کرد: مورد هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب یک سیلی به آمریکایی ها بود، اما باید گفت انتقام سخت و اصلی هنوز ادامه دارد.

حجت الاسلام سالک با تأکید بر اینکه انتقام سخت تری در راه است، یادآور شد: ما جنگ را شروع نکرده ایم و طالب جنگ هم نیستیم، اما از خودمان دفاع می کنیم؛ آمریکا یک سردار بزرگ و قهرمان ما را با یک عملیات کور تروریستی به شهادت رساندند و ما نمی توانیم در برابر آن سکوت کنیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس دو چهره مبارز با تروریسم بودند، گفت: ایمان عمیق، صبر، مقاومت، پختگی، عدالت، جهاد مخلصانه، مبارزه با دشمنان و یقین در راه خداوند از ویژگی های بارز این شهیدان بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس دلسوز مردم به ویژه محرومان و مستضعفان و ستم دیدگان بودند، اظهار داشت: این بزرگواران اهل سیاست و تدبیر بوده و نسبت به سیاست جهانی کاملاً اشراف داشتند؛ این شهدای والامقام از سیاست های حاکم بر جهان و حرکات دشمن کاملا مطلع بودند.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همواره در میدان حضور داشتند و تدابیر خود را پشت درهای بسته اتخاذ نمی کردند، ابراز داشت: آنها همواره در میدان حضور عملیاتی داشتند و با در نظر گرفتن شرایط تصمیم می گرفتند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
#انتقام سخت
Iran, Islamic Republic of
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
بنظرم می بایستی فرزندان و خانواده ژن خوب مسئولین مرفه بی درد ، دزد ، رانتخوار ، رشوه خوار و فاسد رو که از شانس خوب نظام بعضا دارای پاسپورت خارجی بوده ، دوتابعیتی می باشند و یا استثنائا از سربازی معاف شده یا با وثیقه از کشور خارج شده اند و یا حداقل به کوچه پس کوچه های کشورهای مستکبر غربی به بهانه تحصیل و یا بورسیه از آسمان افتاده شناخت کافی دارن ،مجهز به کمربند انتحاری کرده و روانه کاخ سفید و سایر منافع امریکا و متحدانشان در کشورهای غربی کنیم. تا بدین ترتیب دین خود، ،برادران پدران و پدر خانومشان را به کشور ادا نمایند.
0
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند ولی دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.
0
0