۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۳۴۳۰۲

لاریجانی قانون "انتقام سخت" را به دولت ابلاغ کرد

لاریجانی قانون
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس‌جمهور قانون اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، قانون اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا» که با عنوان طرح سه فوریتی مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود با تصویب در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ و تایید شورای نگهبان در همان جلسه به پیوست ابلاغ می‌شود.

گفتنی است، طرح سه فوریتی «اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط آمریکا» موسوم به «انتقام سخت» در نشست امروز مجلس تصویب و در همان نشست که با حضور اعضای شورای نگهبان برگزار شد به تایید این شورا رسید.

بر اساس این قانون، تمامی اعضای پنتاگون، شرکت‌ها و مؤسسات وابسته، فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد سلیمانی تروریست اعلام شدند و 200 میلیون یورو برای تقویت نیروی قدس اختصاص یافت.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
بنظرم می بایستی فرزندان و خانواده ژن خوب مسئولین مرفه بی درد ، دزد ، رانتخوار ، رشوه خوار و فاسد رو که از شانس خوب نظام بعضا دارای پاسپورت خارجی بوده ، دوتابعیتی می باشند و یا استثنائا از سربازی معاف شده یا با وثیقه از کشور خارج شده اند و یا حداقل به کوچه پس کوچه های کشورهای مستکبر غربی به بهانه تحصیل و یا بورسیه از آسمان افتاده شناخت کافی دارن ،مجهز به کمربند انتحاری کرده و روانه کاخ سفید و سایر منافع امریکا و متحدانشان در کشورهای غربی کنیم. تا بدین ترتیب دین خود، ،برادران پدران و پدر خانومشان را به کشور ادا نمایند.
0
0
Musa
Sweden
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
نابود کردن خیال پردازی های کاخ سفید و نقشه های کنگره . با یک اقدام مردمی و حضور در صحنه مقاومت اسلامی
0
0