۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۳۴۳۹۵
حجت‌الاسلام خیرخواه:

دشمن از زمان ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی خواب ندارد

دشمن از زمان ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی خواب ندارد
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: خیلی خوشحال هستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین ساعات بامداد امروز اولین انتقام را از تروریست‌های آمریکایی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی خیرخواه صبح امروز در گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور با گرامیداشت یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در 21 سالی که ایشان فرمانده سپاه قدس بودند در نهایت خفا و بی‌نام و نشان بودن برای امنیت نه فقط این کشور بلکه ملت‌های مسلمان زحمت کشیدند و اینگونه محبوب قلب‌های همه مردم شد.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران ایجاد ناامیدی است، گفت: دشمن در 40 سال گذشته تلاش زیادی کرد تا مردم را مأیوس کرده و ناامیدی را بین مردم ایجاد کند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بیان داشت: یکی از برکات خون شهید سپهبد سلیمانی ایجاد اتحاد و همبستگی نه فقط در کشور بلکه بین امت‌های مسلمان است.

وی تصریح کرد: دشمن از زمان ترور و به شهادت رساندن سردار سلیمانی خواب ندارد و خیلی خوشحال هستیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین ساعات بامداد امروز اولین انتقام را از تروریست‌های آمریکایی گرفتند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
مرگ بر ترامپ
0
0