۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۳۴۴۳۹

دیدار نایب رییس جامعه مدرسین با خانواده شهید مظفری نیا

دیدار نایب رییس جامعه مدرسین با خانواده شهید مظفری نیا
نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در منزل شهید شهروز مظفری نیا ، شهید هم رزم و همراه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهادت این شهید عزیز و هم رزمانش را تبریک و تسلیت گفت.

نائب رئیس جامعه مدرسین در این دیدار با تاکید بر زنده بودن شهدا ابراز کرد: این شهیدان و سرداران رشید اسلام هم در حیات مادی خود موجبات پیشرفت و سربلندی اسلام و امت اسلامی را فراهم کردند و هم با نثار جان خون شجره ی طیبه ی انقلاب را در گام دوم مستحکم و جهانی کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید به انقلاب موعود متصل گردد و راه حفظ این انقلاب با ایثار خون شهدا محقق می شود افزود: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند .

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه ضمن بیان جایگاه والای شهادت، به شکوه و عظمت حضور مردم در مراسم تشییع این شهدا در سطح کشور اشاره و با تقدیر از قدرشناسی مردم در برابر شهدا افزود: شما شاهد بودید که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کردند و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا نمودند، دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین، شهید مظفری نیا و دیگر شهیدان انقلاب را فرزندان عزیز امت اسلام معرفی کردند و فرمودند: همانطور که جهانیان مشاهده کردند این عزیزان فرزندان امت اسلام هستند و همه ی امت اسلامی در سراسر جهان با برپایی مراسم های عزاداری عشق و ارادت خود را نسبت به فرزندان خود نشان دادند.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به غیرقانونی بودن جنایت آمریکا افزود: تمامی فرزندان تربیت یافته در مکتب مقاومت، آزادی خواهان، برادران، دوستان و هم رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اقصی نقاط جهان به خون خواهی این عزیزان تشنه اند و از آمریکا و هم پیمانانش انتقام سختی گرفته خواهد شد.

لازم بذکر است در این دیدار دکتر بهرام سرمست، استاندار قم و حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و دکتر مصطفی ملایی، رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم؛ آیت الله حسینی بوشهری را همراهی می کردند./1370/ج

ارسال نظرات