۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۶۳۴۴۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی:

حمله موشکی سپاه پاسداران ایران سیلی محکمی به جنایت های آمریکا بود

حمله موشکی سپاه پاسداران ایران سیلی محکمی به جنایت های آمریکا بود
نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از اقدام به موقع سپاه در پاسخ به جنایت آمریکا، گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران سیلی محکمی به جنایت های آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، با صدور بیانیه ای از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های آمریکا قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: سیلی محکم غیور مردان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر اصلی تروریست های آمریکایی در عراق، سیاستمداران استکبار جهانی را در بهت و سرگردانی فرو برده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزوده است: انتقام به موقع، هوشمندانه و مقتدرانه وحشت و حیرت نیروهای نظامی آمریکا را در پی داشت و به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرد دستور ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر انتقام سخت، شعار نبوده و در عمل ثابت شد.

در ادامه این پیام آمده است: مردم ولایی و فرزندان غیور خطه لرستان در عمل به فرامین مقام معظم رهبری تا ریشه کن شدن اظلم و ستم آمریکای خونخوار و جنایتکار و نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب در صحنه هستند و همواره در دفاع از ارزش های جبهه مقاومت، اسلام و انقلاب تا پای جان آماده جانفشانی خواهند بود./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات