۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۳۴۴۴۷
حجت الاسلام خوبانی:

قلب جریحه دار شده ملت ایران با خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه آرام می گیرد

قلب جریحه دار شده ملت ایران با خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه آرام می گیرد
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: حمله قدرتمندانه سپاه پاسداران به پایگاه هوایی عین الاسد گوشه‌ای از انتقام سخت ایران اسلامی از آمریکای جنایت کار بود.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تقدیر از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست‌های آمریکایی گفت: حمله قدرتمندانه سپاه پاسداران به پایگاه هوایی عین الاسد گوشه‌ای از انتقام سخت ایران اسلامی از آمریکای جنایت کار بود.
 
وی با بیان این که ایران اسلامی اقتدار نظامی خود را به رخ جهانیان کشید، افزود: آمریکایی‌ها باید بدانند اگر کوچکترین خطایی از آن‌ها سر بزند با پاسخ کوبنده و تمام کننده نیرو‌های مقاومت در کل منطقه مواجه خواهند شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تأکید کرده به دنبال جنگ نیست، گفت: اما این آمریکایی‌ها بودند که با جنایت اخیر خود در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی آغاز گر تنش و جنگ در منطقه بودند.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه هوایی ارتش تروریست آمریکا یک سیلی به این جنایت کاران بود، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید دست از جنایت‌های خود در منطقه بردارند و به جنگ و کشتار در خاورمیانه پایان دهند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در روز‌های اخیر به دنیا نشان دادند که خواهان انتقام هستند، بیان داشت: جنایت اخیر آمریکایی‌ها هیچ گاه از ذهن بیدار ملت غیور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها جنایت بیشماری را در منطقه خاورمیانه مرتکب شده اند، افزود: امروز قلب جریحه دار شده ملت ایران تنها با خروج کامل آمریکایی‌های تروریست از منطقه آرام خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که دشمن نباید در اقتدار و جدیت ملت ایران کوچکترین شکی کند، بیان داشت: دشمنان ملت ایران بدانند هر تحرکی به سمت این کشور پشیمان کننده خواهد بود.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که بر اساس قانون نیرو‌های نظامی آمریکا تروریست هستند و مقابله با آن‌ها امری بدیهی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اگر به دنبال حفظ جان نیرو‌های خود هستند باید منطقه را ترک کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سیلی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیرو‌های تروریست آمریکا، مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بیشتر است، تصریح کرد: امروز به برکت خون پاک سردار سپهبد شهید سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت، زمینه برای نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار فراهم شده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات