۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۳۴۲۵۸
امام جمعه بهشهر:

رزمندگان جبهه مقاومت خواب را بر چشمان جنایت کاران آمریکایی حرام خواهند کرد

رزمندگان جبهه مقاومت خواب را بر چشمان جنایت کاران آمریکایی حرام خواهند کرد
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که این جنایت آمریکایی‌ها هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد، گفت: آمریکایی‌ها تا ابد نزد ملت بزرگ ایران منفور و خبیث هستند.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت شهادت مظلومانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بر ضرورت انتقام خون پاک آن شهید از عاملان این جنایت هولناک تأکید کرد.
 
وی با اشاره به این که در چهل سال اخیر شخصیت‌های بزرگی در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند، افزود: خون پاک این شهدا موجب تقویت انقلاب اسلامی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که درخت انقلاب با خون پاک همین شهدا تنومند شده است، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی با پشتوانه همین خون‌های پاک در دنیا عزت و عظمت دارد.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که در طول چهل سال اخیر نیز انقلاب ما شخصیت‌های بزرگ دیگری را توسط جنایت کاران عالم از دست داده است، گفت: اما راه این مجاهدان فی سبیل الله با قدرت ادامه یافته است.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که انقلاب ما حاج قاسم‌های بسیاری تربیت کرده که در وقت خود ظهور و بروز خواهند کرد، بیان داشت: امروز به برکت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا، جبهه مقاومت به بلوغ و قدرتی رسیده است که می‌تواند به درستی به راهش ادامه دهد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جبهه مقاومت با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکای جنایتکار، رژیم جعلی صهیونستی و اذناب و نوکران آن‌ها در منطقه وارد عمل خواهند شد، خاطرنشان کرد: این شیطان صفتان عالم بدانند رزمندگان جبهه مقاومت خواب را بر چشمان آن‌ها حرام خواهند کرد.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که جبهه مقاومت نخواهد گذاشت نظامیان آمریکایی لحظه‌ای با آسایش و آرامش در منطقه زندگی کنند، بیان داشت: تروریست‌های آمریکایی باید هر چه زودتر منطقه را ترک کنند، چون ملت‌های مسلمان منطقه از آن‌ها تنفر شدیدی دارند.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که این جنایت آمریکایی‌ها هیچ گاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد، افزود: آمریکایی‌ها تا ابد نزد ملت بزرگ ایران منفور و خبیث هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این کشور جنایت کار در طول چهل سال اخیر مرتکب جنایت‌های بسیاری در منطقه و کشورمان شده است، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری و سایر مسؤولان نظامی کشورمان گفتند، انتقام سختی در انتظار جنایت کاران آمریکایی است و ان شاء الله به زودی شاهد گرفتن انتقام خون پاک سردار سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش خواهیم بود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات