۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۳۴۰۹۷
حجت الاسلام صالحی:

انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی مطالبه اسلامی است

انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی مطالبه اسلامی است
حجت الاسلام صالحی از سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر امام خامنه‌ای یاد کرد و گفت: این فرمانده جبهه مقاومت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه خوار و ذلیل کرده بود.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: تروریسم جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم باید از این پس با کابوس انتقام سخت مقاومت اسلامی زندگی کنند.
 
وی با بیان این که انتقام از خون سپهبد شهید سلیمانی یک مطالبه اسلامی است نه ایرانی، افزود: آمریکایی‌ها و حامیان جنایت کار آن‌ها بدانند که انتقام جبهه مقاومت از آن‌ها حتمی است.
 
حجت الاسلام صالحی از سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان بنیانگذار هسته‌های اصلی مقاومت در منطقه یاد کرد و گفت: آمریکای جنایت کار و حامیان آن‌ها باید دانند که همه آزادی خواهان جهان، خونخواه سردار رشید اسلام سلیمانی خواهند بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با شهادت سردار سپهبد سلیمانی راه مقاومت با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت، افزود: دشمنان بدانند مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری سلیمانی‌ها دارد و به لطف الهی، دشمن به زودی نتیجه خباثت خود را خواهد دید.
 
وی از سپهبد شهید سلیمانی به عنوان نماد وحدت و اتحاد در جهان اسلام یاد کرد و گفت: شهادت این سردار رشید اسلام موجب تقویت وحدت میان ملت‌های مسلمان در سراسر جهان شده است.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که سپهبد شهید سلیمانی قهرمان شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بوده است، بیان داشت: با شهادت این سردار رشید اسلام مقاومت زنده تر، پویاتر و گسترده‌تر خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، از سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر امام خامنه‌ای یاد کرد و گفت: این فرمانده جبهه مقاومت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه خوار و ذلیل کرده بود.
 
وی با بیان این که با به شهادت رساندن سپهبد شهید سلیمانی، آمریکا در مسیر سقوط و نابودی کامل قرار گرفت، بیان داشت: این اقدام جنایت کارانه آمریکایی ها، آن‌ها را به زوال نزدیک‌تر کرده و به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.
 
حجت الاسلام صالحی با مضحک توصیف کردن تهدید‌های رییس جمهور جنایت کار آمریکا، گفت: ملت بزرگ ایران جنگ طلب نیست، اما آمریکایی‌ها باید بدانند اگر پس از انتقام جبهه مقاومت، خطایی از آن‌ها سر بزند، منطقه را به جهنمی برای سربازان آمریکایی تبدیل خواهیم کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها باید هر چه سریعتر منطقه را ترک کنند، بیان داشت: امروز جبهه مقاومت برای انتقام سخت از آمریکای خونخوار و حامیان منطقه‌ای آن‌ها کاملاً آماده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات