۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۳۳۹۳۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکایی ها آینده ذلت باری در منطقه دارند

آمریکایی ها آینده ذلت باری در منطقه دارند
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی‌ها شکست سنگینی را در منطقه متحمل شده اند، گفت: این شکست آمریکایی‌ها نتیجه مجاهدت‌های سپهبد شهید سلیمانی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قائمشهر با محکوم کردن این جنایت آمریکایی‌ها گفت: آمریکا برای این جنایت بزرگی که مرتکب شده باید تقاص پس دهد.

وی با بیان این که مجاهدت‌ها و رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی موجب نابودی داعش در منطقه شد، افزود: عصبانیت و کینه آمریکایی‌ها از این سردار رشید اسلام این بود که او توانست با تشکیل جبهه مقاومت، ریشه داعش را در منطقه بخشکاند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی‌ها شکست سنگینی را در منطقه متحمل شده اند، خاطرنشان کرد: این شکست آمریکایی‌ها نتیجه مجاهدت‌های سپهبد شهید سلیمانی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های سپهبد سلیمانی نبود امروز منطقه در بحران کامل به سر می‌برد، افزود: تشکیل جبهه مقاومت از سوی این سردار رشید اسلام، توطئه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی را خنثی کرد و موجب نابودی داعش در منطقه شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که آمریکایی‌ها به دنبال احیاء بقایای داعش در منطقه هستند، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سپهبد سلیمانی، موجب خواهد شد جبهه مقاومت با قدرت و توان بیشتری راه شهیدان خود را دنبال کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که آمریکایی‌ها بدانند که آینده ذلت باری در انتظارشان است، تصریح کرد: جبهه مقاومت نخواهد گذاشت نیرو‌های جنایت کار آمریکایی به همین راحتی دست به جنایت بزنند و به راحتی در منطقه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود، اخلاص، تواضع، ولایت مداری و شجاعت را از جمله ویژگی‌های مهم سپهبد سلیمانی برشمرد و خاطرنشان کرد: سپهبد سلیمانی به معنای واقعی کلمه انسانی مؤمن و مجاهدی فی سبیل الله بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، افتادگی، تواضع و اخلاق مداری سپهبد سلیمانی را بی نظیر توصیف کرد و افزود: این شخصیت در عین این که یک فرد نظامی بود، اما بسیار افتاده و متواضع با مردم برخورد می‌کرد./950/پ310/ب1

افشین ایمانی
ارسال نظرات