۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۶۳۳۹۰۴
حجت الاسلام خوبانی:

جبهه مقاومت، خاورمیانه را به گورستان سربازان بزدل آمریکایی تبدیل خواهد کرد

جبهه مقاومت، خاورمیانه را به گورستان سربازان بزدل آمریکایی تبدیل خواهد کرد
حجت الاسلام خوبانی، آمریکایی‌ها را ترسو و بزدل خطاب کرد و گفت: به زودی جبهه مقاومت، خاورمیانه را به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل خواهد کرد.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی آمریکای جنایت کار تأکید کرد: جبهه مقاومت در سراسر جهان انتقام خون پاک این سردار شهید را از آمریکا و حامیان جنایت کار او خواهند گرفت.
 
وی با بیان این که جریان مقاومت در سراسر کشور‌های جهان نخواهند گذاشت آب پاکی از گلوی آمریکایی‌ها پایین برود، افزود: آمریکای جنایت کار بداند از این پس لحظه‌ای از تیرس فرزندان جبهه مقاومت کنار نخواهد رفت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی بینی آمریکایی‌ها را در سراسر جهان به ویژه منطقه خاورمیانه به خاک ذلت مالید، خاطرنشان کرد: به برکت رشادت‌ها و مجاهدت‌های این سردار رشید اسلام، امروز آمریکایی‌ها در سراسر منطقه بی آبرو و ذلیل هستند.
 
حجت الاسلام خوبانی، آمریکایی‌ها را بذل و ترسو خطاب کرد و با بیان این که جبهه مقاومت خاورمیانه را به گورستان سربازان بزدل آمریکایی تبدیل خواهد کرد، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت هولناک خواهد بود.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت‌های آمریکای پلید را در چهار دهه اخیر فراموش نکرده است، خاطرنشان کرد: وعده الهی نزدیک است و انشاء الله به حول و قوه الهی آمریکای خبیث و حامیان منطقه‌ای او تقاص چهل سال جنایت خود را به دستان قدرتمند رزمندگان جبهه مقاومت پس خواهند داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها باید بدانند که دوره بزن دررو به پایان رسیده است، افزود: ملت ایران به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد خون پاک بر زمین ریخته شده سپهبد سلیمانی بی پاسخ بماند.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که آینده شومی در انتظار آمریکایی‌های جنایت کار است، تصریح کرد: دیگر هیچ نقطه امنی در این کره خاکی برای سربازان آمریکایی وجود ندارد و به زودی انتقام خون پاک شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی را از آن‌ها خواهیم گرفت.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، آمریکا و رژیم صهیونیستی را جنایت کار‌ترین رژیم‌های حال حاضر دنیا معرفی کرد و گفت: دستان شیطانی دولتمردان آمریکایی و حامیان منطقه‌ای آن‌ها به خون پاک میلیون‌ها انسان بی گناه در منطقه و سراسر جهان آغشته است و باید برای این جنایت‌هایی که مرتکب شدند نزد ملت‌ها پاسخ دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از سپهبد شهید سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت و مبارزه با تروریسم در سراسر جهان یاد کرد و با بیان این که امروز راه سردار رشید اسلام با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت، بیان داشت: راه پیروزی جبهه حق تنها از مسیر مقاومت و پایداری می‌گذرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات