۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۶۳۴۱۲۵
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی:

ملت‌های آزادی خواه جهان منتقم خون پاک سپهبد شهید سلیمانی هستند

ملت‌های آزادی خواه جهان منتقم خون پاک سپهبد شهید سلیمانی هستند
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی گفت: خون پاک سپهبد سلیمانی موجب تقویت وحدت و همبستگی در جهان اسلام و همچنین در داخل کشورمان شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، جنایت آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ناشی از شکست‌های متعدد استکبار جهانی از جبهه مقاومت به فرماندهی آن سردار رشید اسلام عنوان کرد.
 
وی با بیان این که شکست‌های سال اخیر آمریکا از جبهه مقاومت، موجب کینه توزی سران جنایت کار آمریکا از فرماندهان جبهه مقاومت شده است، افزود: سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سال‌های اخیر ضربه‌های سنگینی به سیاست‌های آمریکایی‌ها در منطقه وارد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سران جنایت کار و خبیث آمریکا تصور می‌کردند با شهادت سردار رشید اسلام سلیمانی می‌توانند مانع از گسترش تفکر مقاومت شوند، بیان داشت: این خیال خامی است، چون سلیمانی‌های بسیاری در مکتب این سردار رشید اسلام تربیت و پرورش یافته اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که امروز ملت‌های مسلمان منطقه از سران تروریست و جنایت کار آمریکا تنفر شدیدی دارند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اگر منطقه را ترک نکنند باید با کابوس مرگ و انتقام زندگی کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند به زودی انتقام سختی از عاملان این جنایت گرفته خواهد شد، بیان داشت: جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران نمی‌گذارند خون پاک سردار رشید حاج قاسم سلیمانی به هدر رود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به حضور بی نظیر و میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک و مطهر سپهبد سلیمانی در برخی شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: این حضور اولاً نشان دهنده محبوبیت بالای آن شهید سرافراز نزد ملت ایران است و در ثانی این حضور نشان داد که فرهنگ ایستادگی و مقاومت در کشورمان زنده و پویا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که خون پاک سپهبد سلیمانی موجب تقویت وحدت و همبستگی در جهان اسلام و همچنین در داخل کشورمان شد، افزود: امروز همه ملت‌های آزادی خواه جهان منتقم خون پاک سردار شهید سلیمانی هستند.
 
وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه این روز‌های سخت، دشوار و غمگین را فراموش نخواهند کرد، گفت: به حول و قوه الهی به زودی سیلی محکمی به گوش استکبار و حامیان آن‌ها خواهیم زد تا درس بزرگی برای سایرین باشد.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با تأکید براین که آمریکایی‌ها باید بدانند که بهاء سنگینی را به دلیل مرتکب شدن به چنین جنایتی باید بپردازند، بیان داشت: آمریکا از این به بعد نه تنها در عراق، سوریه و لبنان بلکه در هیچ جایی از منطقه، دیگر امنیتی نخواهد داشت و به طور قطع و یقین جمهوری اسلامی از آن‌ها انتقام سختی خواهد گرفت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات