۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۰۶۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

سپهبد سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل و سرباز مخلص امام خامنه‌ای بود

سپهبد سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل و سرباز مخلص امام خامنه‌ای بود
حجت الاسلام بابائیان، سپهبد شهید سلیمانی را یک تفکر در سراسر جهان معرفی کرد و گفت: امروز همه انسان‌های آزادی خواه جهان ادامه دهنده راه این سردار شهید هستند.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی از سوی آمریکای جنایت کار، گفت: ملت ایران انتقام سخت و تلخی از عاملان این جنایت خواهند گرفت که در تاریخ به ثبت برسد.
 
وی با بیان این که این جنایت بزرگ به معنای اعلان جنگ نامحدود به جبهه مقاومت است، افزود: آمریکایی‌ها باید در انتظار این پاسخ سخت و پشیمان کننده باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران از شهادت هراسی ندارند، گفت: رییس جمهور خبیث و پلید آمریکا، ملت ایران را از حمله می‌ترساند، این در حالی است که اگر چنین حماقتی را مرتکب شود مطمئن باشد همه منافع آن‌ها را در منطقه با خاک یکسان خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که آمریکای خبیث دیگر جایی در منطقه ندارد و با سرعت باید منطقه را ترک کند، افزود: دولتمردان آمریکایی باید بین خروج بدون وقفه از منطقه و یا کشته شدن سرباز‌های خود در خاورمیانه یکی را انتخاب کنند.
 
وی با اشاره به این که جبهه مقاومت انتقام خون پاک سپهبد شهید سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت را از آمریکای جنایت کار و حامیان آن‌ها خواهد گرفت، گفت: دیگر هیچ نقطه امنی برای آمریکایی‌های جنایت کار در منطقه وجود ندارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حاج قاسم سلیمانی را سرباز واقعی ولایت معرفی کرد و با بیان این که عظمت او در اطاعت آگاهانه و اخلاص و مجاهدت دائمی بود، بیان داشت: این سردار رشید اسلام همواره آرزوی شهادت می‌کرد و در نهایت به آرزویش رسید.
 
حجت الاسلام بابائیان از سپهبد سلیمانی به عنوان یک تفکر در سراسر جهان یاد کرد و با بیان این که امروز همه انسان‌های آزادی خواه جهان ادامه دهنده راه سردار سپهبد سلیمانی هستند، گفت: سردار شهید سلیمانی یک فرد نبود او نماد یک تفکر، اندیشه و یک راه نورانی و سمبل نصرت دین خدا و جهاد برای رهایی همه مظلومان عالم بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سردار پسهبد سلیمانی ستاره و اقیانوسی در کهکناش راه حسینی بود، بیان داشت: این سرباز رشید اسلام به وسعت یک ملت است و جایگاه والای این شهید والا مقام در این چند روز به وضوح مشخص شد.
 
وی با بیان این که شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب ناب امام خمینی (ره) و سرباز مخلص امام خامنه‌ای بود، تصریح کرد: به طور حتم شهادت این سردار رشید اسلام یک فصل جدیدی در تقویت مبارزات جبهه مقاومت در سراسر جهان خواهد بود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات