۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۶۳۴۱۲۴
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

انتقام سخت از آمریکای جنایت کار ملت ایران را آرام خواهد کرد

انتقام سخت از آمریکای جنایت کار ملت ایران را آرام خواهد کرد
حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: ملت ایران تا انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش را از آمریکای جنایت کار نگیرند ساکت نخواهند نشست.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت شهادت سردار سپهبد سلیمانی از سوی آمریکای جنایت کار، گفت: حاج قاسم سلیمانی، به حق سرداری عارف، مجاهد فی سبیل الله، سرباز ولایت و فرمانده مقتدر جبهه مقاومت بود.
 
وی با اشاره به این که همان طور که امام محمد باقر (ع) فرمودند شهادت نتیجه یک عمر مجاهدت، ایستادگی و مقاومت در راه خدا است، افزود: سردار شهید سلیمانی عاشق شهادت بود و در نهایت به رفقای شهیدش پیوست.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که سخت‌ترین خبر پس از رحلت امام راحل شنیدن خبر شهادت این سردار رشید اسلام بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا به آروزی دیرینه اش که شهادت بود رسید.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی تا آخرین لحظه از عمر برکت خود از مبارزه علیه ظلم و استکبار باز ننشست، تصریح کرد: این سردار رشید اسلام به عنوان یک سرباز واقعی همواره در میدان نبرد علیه ظلم حضور داشت و به این حضور خود افتخار می‌کرد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپهبد سلیمانی فرهنگ مقاومت را در سراسر جهان گسترش داد، بیان داشت: امروز سپهبد شهید سلیمانی الگوی مقاومت ملت‌های آزادی خواه جهان است.
 
وی با اشاره به این که شهید سلیمانی همه محاسبات دشمن در منطقه و حتی برخی نقاط جهان را بر هم زد، تصریح کرد: سپهبد سلیمانی به طور یقین مغز متفکری در طراحی‌های پیچیده حوزه نظامی بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که سپهبد شهید سلیمانی با طراحی هوشمندانه خود، جریان تکفیری را در منطقه کاملاً شکست داد، افزود: اگر مجاهدت‌ها و تلاش‌های این سردار رشید اسلام نبود، امروز کشور‌های منطقه مأمن داعش و سایر گروه‌های تکفیری و تروریستی بود.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حاج قاسم سلیمانی طراحی چندین ساله آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود خبیث در ایجاد و گسترش گروه‌های تکفیری در منطقه را شکست داد، گفت: آمریکا امروز پس از سال‌ها حضور و سرمایه گذاری کلان در منطقه، باید با خفت و خواری خاورمیانه را ترک کند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز درخت اسلام و جبهه مقاومت با خون پاک سپهبد سلیمانی قدرت گرفت، تنومند شد و تداوم یافت، افزود: خون سلیمانی ها، بیمه نامه انقلاب و نظام هستند.
 
وی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه این روز‌های سخت را فراموش نخواهند کرد، گفت: این ملت تا انتقام خون پاک سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش را از آمریکای جنایت کار نگیرند ساکت نخواهند نشست./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات