۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۳۴۱۳۵
مدیرتبلیغات اسلامی مازندران خواستار شد؛

تبیین هنرمندانه گفتمان سپهبد شهید سلیمانی در جشنواره فیلم عمار

تبیین هنرمندانه گفتمان سپهبد شهید سلیمانی در جشنواره فیلم عمار
حجت الاسلام شکریان بر ضرورت تبیین هنرمندانه گفتمان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جشنواره فیلم عمار تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هماهنگی جشنواره عمار مازندران، گفت: باید از ظرفیت‌های جشنواره فیلم عمار برای تبیین استراتژی و گفتمان مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بهره گرفت.
 
وی با اعلام انزجار از اقدام ددمنشانه دولت آدم کش و جنایتکار ایالات متحده آمریکا، اظهار داشت: نقش آفرینی هنرمندانه سردار شهید قاسم سلیمانی در دوران مسؤولیت فرماندهی سپاه قدس و رفع بسیاری از بحران‌های بزرگ منطقه بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید از این شخصیت که نماد مقاومت و پایداری است در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بهره گرفت.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به استقبال مخاطبان از فیلم‌های جشنواره عمار و ایجاد یک پایگاه فرهنگی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در صنعت فیلمسازی و مستندسازی، افزود: ظرفیت‌های دینی و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند به ترویج نشر گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان کمک کند و جشنواره فیلم عمار هم می‌تواند پایگاه و قرارگاه جریان سازی این گفتمان باشد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی دست اندرکاران این جشنواره مردمی و انقلابی در مرکز و استان‌ها، تاکید کرد: جشنوراه فیلم عمار در ترویج و توسعه مبانی اسلام و انقلاب بسیار اثرگذار است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: اکران نمایش فیلم‌های فاخر این جشنواره در مراکز فرهنگی و مذهبی در ترویج این گفتمان بسیار مؤثر است و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و انقلابی را برای اکران این مجموعه‌های فاخر امری اجتناب ناپذیر است.
 
حجت الاسلام شکریان همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و نگاه ویژه مقام معظم رهبری در این بیانیه به جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این جشنواره جوان بودن آن و مورد استقبال جوانان و نوجوانان هنرمند مؤمن و انقلابی است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به استقبال مخاطبان جوان و نوجوان و هنرمندان جوان مؤمن و انقلابی در این جشنواره اشاره و بیان داشت: جشنوراه عمار نردبان پیشرفت هنرمندان جوان و انقلابی است و این جشنواره مرکز تکثیر نیرو‌های مومن و انقلابی است و باید زمینه ساز شکوفایی استعداد‌های درخشان انقلاب اسلامی باشد.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران در پایان اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات جوامع اسلامی است و باید از ظرفیت‌های این جشنواره برای حل مسائل اجتماعی در جامعه و کاهش و رفع آن تلاش کنیم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات