۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۶۳۴۲۷۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

زنگ زوال اسرائیل و آمریکا به برکت خون پاک سردار سلیمانی به صدا در آمده است

زنگ زوال اسرائیل و آمریکا به برکت خون پاک سردار سلیمانی به صدا در آمده است
حجت الاسلام سلیمانی گفت: به برکت خون حاج قاسم سلیمانی زنگ زوال عمر اسرائیل پلید و هژمونی آمریکا زودتر از گذشته به صدا درآمده است.
حجت الاسلام محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن جنایت آمریکایی ها در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکایی ها بدانند این جنایت آنها بی پاسخ نخواهند ماند.
 
وی با بیان این که امروز ملت های منطقه و حتی جهان خواستار انتقام خون پاک سردار سلیمانی هستند، افزود: امروز تنها کلمه ای که از دهان هشتاد میلیون ایرانی بیرون می آید انتقام است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به برکت خون حاج قاسم سلیمانی زنگ زوال عمر اسرائیل پلید و هژمونی آمریکا، زودتر از گذشته، به صدا درآمده است، بیان داشت: ان شاءالله به زودی شامل محو این دو رژیم جنایت کار در جهان باشیم.
 
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که آمریکایی ها در چهار دهه اخیر دستشان به خون های پاک بسیاری آغشته شده است، افزود: ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت انتقام خون پاک رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید سلیمانی را خواهند گرفت.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با بیان این که خون پاک سپهبد شهید سلیمانی موجب اقتدار جریان مقاومت در جهان خواهد شد، بیان داشت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار بدانند که دیگر لحظه ای در امان نخواهند ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رییس جمهور جنایت کار آمریکا به خیال خام خود تصور می کرد با شهادت سردار سپهبد سلیمانی می تواند جریان مقاومت را در منطقه متوقت کند، افزود: اما امروز به برکت این خون های پاک جریان مقاومت با قدرت بیشتری در مسیر تحقق اهداف خود گام برخواهند داشت.
 
حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که جبهه مقاومت انتقام خون شهدا را از آمریکای جنایت کار خواهند گرفت، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی نشان داد که این ملت راه آن سردار رشید را ادامه خواهند داد.
 
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با اشاره به این که خون پاک سپهبد سلیمانی موجب تقویت وحدت در جهان اسلام شد، خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در روزهای گذشته نشان داد که شهادت آن سردار رشید اسلام موجب تقویت وحدت در داخل کشور برای نابودی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از مهم ترین وظایف ما ادامه راه آن سردار رشید اسلام است، تصریح کرد: امروز خون پاک حاج قاسم سلیمانی جریان مقاومت را در سراسر جهان گسترش داده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات