۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۶۳۴۴۹۳
حجت الاسلام والمسلمین طائب در گفت وگو با رسا:

آمریکا در برابر هجوم مقتدرانه سپاه به عملیات روانی اکتفا می‌کند

آمریکا در برابر هجوم مقتدرانه سپاه به عملیات روانی اکتفا می‌کند
رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه تاریخ نشان می دهد که آمریکا در برابر مقاومت شکست می خورد، گفت: آمریکا در برابر هجوم مقتدرانه سپاه به عملیات روانی اکتفا می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام های اقدام انقلابی سپاه پاسداران در انتقام سخت از آمریکا گفت: سیلی موشکی سپاه پاسداران نشانه اقتدار انقلاب اسلامی فوق اقتدار آمریکا است.

وی افزود: اقتدار ایران اسلامی ناشی از توکل بر خدا، عمل به دستورات الهی و آماده بودن و آماده کردن نیرو برای مقابله با دشمن در حد استطاعت است، حرکت سپاه نشان داد که نیروهای انقلاب بر آمریکایی ها با همه ادعاهایی که دارند برتر هستند.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که پاسداران انقلاب اسلامی توانستند بهترین، قوی ترین و بزرگترین پایگاه آمریکایی را در این منطقه مورد هدف قرار دهد، اظهار داشت: آمریکایی ها حتی نتوانستند یک موشک از موشک های ایرانی را مورد اصابت قرار دهند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها نیروی نبرد پیوسته و مدام ندارند چرا که در طول تاریخ نبردها، ثابث کرده اند هرگاه در برابر آن ها مقاومت شده شکست خوردند؛ آمریکایی ها  در عراق و افغانستان حضور پیدا کردند و ورود آنها با همراهی مزدوران منطقه ای بود و نیروی مهاجم یا مدافعی را ندیدند اما وقتی مستقر شدند روز به روز در منطقه ضعیف تر شدند تا جایی که رییس جمهورشان اعلام  کرد در این منطقه اشتباه کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ابراز داشت: آمریکایی ها توان نبردی که در برابر او ایستادگی شود ندارند، آمریکایی ها عادت کرده بودند که از دور بزنند و فرار کنند یا این که مزدوران منطقه ای شرایط را برای حضور آنان آماده کند.

وی عنوان کرد: دشمن در هر دو زمینه در برابر انقلاب اسلامی شکست خورد، رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده و اگر بزنید می خورید،  دشمنان با نیروهای انقلابی مواجه شدند که در عقبه و در خط حاضر به مقاومت و نبرد تا پایان است.

رییس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده آمریکایی ها در برابر هجومی که به آن ها شد به عملیات روانی اکتفا می کند، مگر این که خداوند متعال مقدر کرده باشد که آن ها در این دوره به صورت کامل از بین بروند، اگر دست به اقدام جزئی دیگری بزنند به نابودی کلی آن ها منجر خواهد شد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
درود بر غیوران خوب سپاه بقدرت کنند دشمنان سر براه .
از آنان بمالند بخاک پوزه ها کنند حفظشان داخل موزه ها .
بنازم به این عزت و اقتدار کند هر مسلمان به آن افتخار .
0
0