۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۴۴۹۷
مدیر حوزه علمیه شهداد:

آمریکا دست از پا خطا کند، سیلی‌های محکمتری می خورد

آمریکا دست از پا خطا کند، سیلی‌های محکمتری می خورد
حجت الاسلام بذرکار گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به نظامیان آمریکا در عراق فقط یک سیلی بوده و انتقام زمانی به وجود می‌آید که آمریکا منطقه خاورمیانه را ترک کند.
حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های آمریکا، گفت: خروج آمریکا از منطقه تنها راه نجات از مشکلات سیاسی در خاورمیانه است.

وی با اشاره به این که حمله موشکی سپاه به بزرگ‌ترین پیگاه نظامی آمریکا در منطقه قدرت نظامی و سیاسی کشور ایران را می‌رساند، افزود: آمریکا در صورت دست از پا خطا کردن، قطعا سیلی‌های محکمتر و گوش نوازتری دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام بذرکار اظهار داشت: حمله موشکی به نظامیان آمریکا در عراق فقط یک سیلی بوده و انتقام زمانی به وجود می‌آید که آمریکا منطقه خاورمیانه را ترک کند.

مدیر حوزه علمیه شهداد با توجه به این که آمریکا و اسرائیل دشمن واقعی خاورمیانه محسوب می‌شوند، بیان داشت: اتحاد کشور‌های منطقه سبب می‌شود که نظامیان آمریکا منطقه را ترک کنند.

استاد حوزه علمیه شهداد با بیان این که نیروی هوافضای سپاه پاسداران پاسخ مناسب و سریعی به خواسته ملت ایران داد، ابراز کرد: ملت ایران از سپاه ایران تشکر و قدردانی می‌کند و روزی را ببینیم که پایگاه نظامی آمریکا جایی در منطقه خاورمیانه نداشته باشند.

وی توجه به این که اگر آمریکا کاری در منطقه انجام دهد تمام پایگاه‌های او از بین می‌روند، افزود: ایستادگی در مقابل دشمنان تنها راه نجات از مشکلات بوده و مسؤولان و مردم سعی کنند با عمل کردن به صحبت‌های رهبری، به پیشرفت کشور کمک کنند.

حجت الاسلام بذرکار در پایان با اشاره به تشییع با شکوه شهید سلیمانی از سوی ملت ایران، گفت: مردم کرمان برای تشییع سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و به همه دشمنان بیان کردند ما انتقام خون سردار سلیمانی را از دشمنان می‌گیریم./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات