۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۳۴۵۰۱
آیت الله ری شهری:

سردار سلیمانی هسته های مقاومت را در جهان اسلام پایه گذاری کرد

سردار سلیمانی هسته های مقاومت را در جهان اسلام پایه گذاری کرد
آیت الله ری شهری با بیان اینکه سردار سلیمانی هسته های مقاومت را در جهان اسلام پایه گذاری کرد، گفت: سردار سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد محمدی ری‌شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در مراسمی که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است.

وی افزود: از ویژگی های مهم سردار سلیمانی این بود که او خدا را دوست داشت و خداوند نیز وی را دوست می داشت برای همین خداوند شهید حاج قاسم سلیمانی را سردار دلها کرد.

آیت الله ری شهری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی انسانی فروتن و متواضع بود، ابراز کرد: از شاخصه های مهم مجاهدین فی سبیل الله آن است که در مقابل دوستان فروتن و در برابر دشمنان و کفار شجاع و استوار بوده و از ملامت مستکبران ترس و واهمه ای ندارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با استناد به روایتی از پیامبراکرم(ص)، اظهار داشت: حضرت مردمان فارس را اقوامی مقاوم، مبارز و تابع ولایت بیان می کنند؛ سلمان فارسی نمونه بارز این کلام بود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نسبت به ملت انقلابی ایران شناخت ندارند برای همین اقدام به فریب دادن آنان می کنند، گفت: دشمن هرگز نمی تواند ملت انقلابی ایران را فریب دهد؛ خداوند محبت کسانی را که در صف اول مجاهدون فی سبیل الله مجاهدت می کنند در دل مردم قرار می دهد؛ بدرقه و تشییع تاریخی پیکر مطهر سردار سلیمانی این کلام را تصدیق می کند.

آیت الله ری شهری سردار سلیمانی را بازوی توانای رهبر انقلاب خواند و اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی اهل جهاد و تلاش بود و در این مسیر بدون اینکه از دشمن بترسد مجاهدان بسیاری پرورش داد و هسته های مقاومت را در جهان اسلام پایه گذاری کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری رستگاری واقعی را در همنشین شدن با اولیای الهی دانست و خاطرنشان کرد: بهشت رضوان جایگاه کسانی است که تابع فرامین اولیای الهی باشند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات