۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۳۴۵۰۳
فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران:

انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه خواهد بود

انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه خواهد بود
سردار حسن زاده با بیان اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی گور خود را در منطقه کند، گفت: انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، عصر امروز در مراسمی که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: آمریکا و اسرائیل کینه و هراس بسیاری از سردار سلیمانی داشتند.

وی افزود: از جمله مهمترین تلاش ها و مجاهدت هایی که شهید سلیمانی در منطقه انجام داد این بود که در طول 20 سال اخیر اجازه نداد شیطان بزرگ و مستکبران جهان در غرب آسیا طعم شیرین پیروزی را بچشند و هر چه در این مدت چشیدند طعم تلخ شکست بود برای همین دشمنان از سردار سلیمانی نفرت داشتند.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تمام نقشه ها و طرح های خبیثانه دشمنان را در منطقه خنثی می کرد، ابراز کرد: ناکامی آمریکا در منطقه نتیجه تلاش ها و مجاهدت ها این سردار مقاومت و همرزمانش بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه جبهه مقاومت مدام آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه به چالش می کشید، گفت: شهید سلیمانی زمانی که در قید حیات بود خواب را از چشم دشمنان ربوده بود و امروز با شهادتش زندگی را از آنان سلب کرده است.

وی افزود: امروز دشمنان با تماشای خروش میلیونی آزادی خواهان جهان می دانند که شهید سردار سلیمانی بسیار خطرناک تر از سردار سلیمانی است؛ ترامپ با این اقدام احمقانه و وحشیانه گور خود را در منطقه کند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: با شهادت سردار دلها عمر بی مقدار دشمنان به نقطه پایان رسیده و شاهد قدرتمند شدن لشکرهای مقاومت در سطح منطقه خواهیم بود. بامداد امروز همان ساعتی که دشمنان آن اشتباه بزرگ استراتژیک را مرتکب شدند عین الاسد را که بزرگ ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق به شمار می رفت مورد اصابت موشک های زمین به زمین سپاه پاسداران قرار گرفت و این تنها یک سیلی بود انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه خواهد بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سردار مقاومت انزجار و نفرت جهانی را متوجه خود ساخت، گفت: اسرائیل با همین تنفر به عمر خود پایان خواهد داد؛ سردار سلیمانی اسطوره مبارزه با استکبار جهانی و نماد مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز مطیع ولایت بود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب او را انسانی شجاع، با تدبیر و انقلابی واقعی معرفی کرد و فرمود: با اقداماتی که سردار سلیمانی انجام داد من در مقابل او سر تعظیم فرود می آورم./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات