۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۳۴۵۰۴
مدیر حوزه علمیه شهید ثالث قم:

اخلاص درعمل و پیروی از ولایت صفات بارز شهید قاسم سلیمانی بود

اخلاص درعمل و پیروی از ولایت صفات بارز شهید قاسم سلیمانی بود
مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و همرزمانشان از جانب علمای و طلاب هندوستان مقیم قم در مجتمع عالی فقه و معارف اسلامی (مدرسه حجتیه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت و مجلس ختم سپهبد سردار شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان از سوی علمای و طلاب هندوستان مقیم قم، در مجتمع عالی فقه و معارف اسلامی (مدرسه حجتیه) با شرکت علما، فضلاء، شخصیت ها و طلاب اردو زبان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت ایات قران کریم از سوی قاری محترم حجت الاسلام سید جواد رضوی آغاز شد و پس از آن حجت الاسلام سید شفیع حیدر رضوی اشعار حماسی خود را به خدمت سردار شهید سلیمانی تقدیم و سپس حجت الاسلام علی عباس خان مدیر حوزه علمیه شهید ثالث سخنرانی کرد.

حجت الاسلام علی عباس خان با بیان این که امریکا همواره در تلاش بوده که اختلاف و ناامنی در منطقه حاکم باشد تا سرمایه های ملی و انرژی کشورها را تاراج ببرند، گفت: پیدایش و تشکیل گروهای تروریستی همچون داعش به دست سران امریکایی به همین هدف بود اما گروهای مقاومت منطقه نقشه های انان را برباد دادند.

وی با اشاره به این که سیاست سران امریکا برای کشورهای منطقه، فروش وسایل تسلیحاتی در برابر نفت و انرژی است افزود: اگر منطقه امن باشد دیگر اسلحه به درد نمی خورد و معاملات تسلیحاتی نیز صورت نخواهد گرفت بخاطر همین در منطقه جنگ مذهبی بین ملت ها مسلمان راه انداختند و با ترساندن هم دیگر اسلحه فروختند.

مدیر حوزه علمیه شهید ثالث با تاکید به این که توطئه اختلاف افکنی بین ملت عراق و ایران یکی از اهداف ترور شهید سلیمانی بود، ابراز داشت: تشییع بی نظیر مردم عراق و ایران از دو قهرمان، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توطئه های انان را خنثی کرد و اتحاد بی نظیر دو ملت را جای گذاشت.

وی افزود: حتی سران اهل سنت هم که همسو با جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران نبوده اند آنان نیز به مقام معظم رهبری نامه تسلیت ارسال کردند که این نشان از یک تحول عظیم در منطقه و اثر بی نظیر خون شهیدان است.

حجت الاسلام علی عباس خان با بیان این که اخلاص در عمل و پیروی از ولایت صفات بارز شهید قاسم سلیمانی بود تاکید کرد: اگر اخلاص درعمل و کار فقط برای خدا نباشد پروزی نصیب نخواهد شد./۹۸۸

اخلاص درعمل و پیروی از ولایت صفات بارز شهید قاسم سلیمانی بود

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات