۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۶۳۴۵۴۵
معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران جواد الائمه:

پایان حضور آمریکا در منطقه آغاز شد

پایان حضور آمریکا در منطقه آغاز شد
رمضانی با بیان اینکه انتقام سخت خون سردار سلیمانی برای مستکبران کمرشکن خواهد بود، گفت: پایان حضور آمریکا در منطقه آغاز شد.

سرکار خانم فاضله، زهرا رمضانی معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران جواد الائمه(ع) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با قدردانی از اقدام انقلابی و مقتدرانه سپاه پاسداران، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با مردم ولایتمدار قم داشتند فرمودند: این پاسخ سیلی بود و انتقام سخت مربوط به پایان حضور فسادانگیز آمریکا در منطقه خواهد بود.

وی با استناد به کلام رهبر انقلاب ادامه داد: امام امت در همان ساعات اولیه مصیبت، شوک از دست دادن فرمانده افسانه ای سپاه قدس را تفسیر به انگیزه مضاعف برای جبهه مقاومت و پیروزی قطعی می کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه انتقام سخت قطعی و حتمی خواهد بود، ابراز کرد: وقتی رهبر معظم می فرمایند: ما از جنایتکاران انتقام سخت خواهیم گرفت تمام امت اسلام و دشمنان مستکبر جهان می دانند که سخن رهبر انقلاب قطعا محقق شده و خلف وعده نخواهد شد، مخصوصا زمانی که سخن ایشان متوجه دشمن باشد بنابراین انتقام سخت گرفته خواهد شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران جواد الائمه(ع) با بیان اینکه انتقام ها به کمتر از خروج آمریکا از عراق و بعد از آن منطقه منجر نخواهد شد، اظهار داشت: سردار سربلند و والا مقام حاج قاسم سلیمانی در راه خدا گام برداشتند و هر کس بندگی خدا کند و از خدا بترسد خداوند از او ترس به دل دشمنانش می اندازد.

وی افزود: سردار دلها بر خلاف اقتدار و ابهتی که برای دشمنان داشت با دیگر مردم میهنش و امت مظلوم و ستم دیده کشورهای اسلامی غرب آسیا و مستضعفان جهان همچون پدری دلسوز مهربان بود.

رمضانی ولایتمداری و اخلاص را از شاخصه های مهم سردار سلیمانی برشمرد و گفت: سردار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه پیرو خط ولایت و رهبری بود و هیچگاه برای رسیدن به مقام و جایگاه تلاش نکرد قاطعانه باید گفت دست، فکر و ایمان این بزرگ مردم نیازمند اموال بیت المال نبود و چشمی به اموال و ثروت اندوزی دنیا نداشت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران جواد الائمه(ع) با تاکید بر اینکه پایان حضور آمریکایی ها در منطقه با شهادت سردار سلیمانی شروع شد، ادامه داد: سردار سلیمانی مخلصانه و بی تکلف برای همه مردم دنیا به اندازه وسعت قلب مهربانش رئوف بود و خدمت می کرد، او یک پاکباز به تمام معنا بود، انتقام سخت خون این شهید بزرگ و سرافراز دندان شکن بلکه کمر شکن خواهد بود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
احسنت
0
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
بسوگ عزیزان که دادیم ز دست . قلوب پر از مهر ملت شکست . بداند ولی دشمن پست و رذل . اگر چه بظاهر بماتم نشست . از این حقه بازی نکرد هیچ سود . فقط نفرتش در دل ما فزود . محال است یک ملت باصفا . نباشد بعهد خودش با وفا تو کز عهد و ایمان نداری خبر . دهان بسته و از سپه نام مبر . ئدیدی چگونه بخفت کشاند . ابر مفسدی را بجایش نشاند؟ اذاق العدو صواریخنا . اضاء الظلام تواریخنا . پس ای نا جوانمرد بر گشته بخت . مکن کار خود زار و بیهوده سخت . با سلام و درد بر شما خواننده ی عزیز.
0
0