۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۳۴۵۹۸
دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد:

ایران اسلامی دشمنان را در منطقه خوار و ذلیل کرده است

ایران اسلامی دشمنان را در منطقه خوار و ذلیل کرده است
حجت الاسلام ارزانی با توجه به این که کشور ایران دشمنان را در منطقه خوار و ذلیل کرده است، گفت: ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی و سیاسی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ظهر امروز در گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان، گفت: کار برای خدا انسان را در در دنیا و آخرت عزیز می‌کند.

وی افزود: شهادت در راه خدا از بالاترین ثواب‌های خدا برای بندگان شمرده می‌شود و شهید سردار سلیمانی، چون کار‌های خودش را برای خدا انجام می‌داد، خدا به او شهادت را ارزانی داشت.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به این که شهادت را به حاج قاسم سلیمانی باید تبریک بگوییم، خاطرنشان کرد: شهادت گرچه انسان را از دنیا خارج می‌کند، اما فردی که شهید در راه خدا است باید به او تبریک بگوییم.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که وجود حاج قاسم سلیمانی در کشور برکات زیادی را برای مردم داشت، بیان داشت: امنیت کشور را مدیون سردار سلیمانی هستیم که با مبارزه با کفر در منطقه توانست دشمنان اسلام را همچون داعش نابود کند.

دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: سرتاسر دنیا برای شهید حاج قاسم سلیمانی راهپیمایی کردند که مردم ایران خصوصا کرمان برای حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند.

وی با توجه به این که امروز کشور ایران دشمنان را در منطقه خوار و ذلیل کرده است، ادامه داد: ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی و سیاسی است.

حجت الاسلام ارزانی با بیان این که سردار سلیمانی را ناجوانمردانه شهید کردند، خاطرنشان کرد: سپاه اسلام با موشک‌های خودش جواب حرکت‌های ظالمانه آمریکا در منطقه را داد و به همه آموخت که آمریکا دشمن اسلام است و باید از منطقه برود.

کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: معنویت سردار حاج قاسم سلیمانی را انسان باید الگویی برای خود قرار دهد و تمام زندگی سردار سلیمانی خدایی بود.

دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بیان این که وحدت و اتحاد کشور‌های منطقه سبب می‌شود آمریکا از منطقه بیرون رود، بیان کرد: کشور‌هایی همچون آمریکا در مقابل موشک‌های سپاه اسلام، هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به این که قدر انقلاب و ولایت را بدانیم، گفت: اقتدار ملت ایران در جهان برای همه مردم ثابت شده است و مردم دیگر کشور‌ها به اقتدار ملت ایران غبطه می‌خورند./۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات