۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۳۴۵۴۱
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی:

انتقام واقعی مربوط به پایان حضور فساد انگیز آمریکا در منطقه است

انتقام واقعی مربوط به پایان حضور فساد انگیز آمریکا در منطقه است
حجت الاسلام محسنی با بیان اینکه انتقام واقعی مربوط به پایان حضور فساد انگیز آمریکا در منطقه است، گفت: شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز نابودی اسرائیل خواهد بود.

حجت الاسلام عادل محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حمله به عین الاسد را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب تنها یک سیلی به آمریکا بیان کرد و گفت: انتقام واقعی مربوط به پایان حضور فساد انگیز آمریکا در منطقه می شود.

وی ادامه داد: تمام مردم کشورهای آسیای غربی که تربیت شده مکتب مقاومت شهید سردار سلیمانی که برگرفته از مقاومت حسینی در کربلا هستند منتقم خون سردار سلیمانی خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه ترامپ بی عقل و دیوانه با این اقدام وحشیانه سردار سلیمانی را آزاد ساخت، ابراز کرد: اگر آمریکا تا دیروز از سردار سلیمانی می ترسید امروز باید از شهید سردار سلیمانی بترسد.

حجت الاسلام عادل محسنی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان(عج) خواهد بود، اظهار داشت: تمام آزادی خواهان و مسلمانان مظلوم غرب آسیا خواستار خروج آمریکا از منطقه هستند و این امر باید هرچه سریع تر محقق شود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در برابر امر ولایت خاضع و تابع بود، گفت: سردار سلیمانی با بصیرت عمیقی که داشت از تدابیر مکتب امام حسین(ع) الهام گرفته بود که با تمام وجود باید ذوب در ولایت و گوش به فرمان رهبر انقلاب بود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات