۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۳۴۶۱۳
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

اعزام مبلغ به زندان های لرستان

اعزام مبلغ به زندان های لرستان
مدیر کل اوقاف لرستان از برگزاری اقدامات قرهنگی و قرآنی در زندان ها خبر داد و گفت: در این راستا از ظرفیت مبلغان بهره مند خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف لرستان، بعدازظهر امروز در دیدار با مدیر کل زندان های لرستان بر انجام کارهای فرهنگی و قرآنی در زندان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیرین توافق کردند.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۹۸ در کل کشور تعدای از زندانیان جرائم غیر عمد را با کمک های خیرین و مشارکت عموم آزاد کردند، افزود: در استان لرستان نیز هفت نفر از این زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

مدیرکل اوقاف لرستان افزود: این اقدام مشارکت خیرین برای آزادی زندانیانی که مرتکب جرایم غیر عمد شده و به دلیل مبالغی ناچیز در زندان هستند، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اوقاف لرستان در انجام برنامه های فرهنگی و قرآنی نیز آمادگی دارد تا در زندان های استان برنامه های فرهنگی و قرآنی را برگزار کند، اظهار داشت: این اقدام با بهره مندی از ظرفیت مبلغان اعزامی سازمان اوقاف برگزار می شود.

حجت الاسلام طباطبایی عنوان داشت: حضور مبلغان در زندان ها امری مهم برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی و تقویت باورها و اعتقادات زندانیان است.

عبدالمجید کشوری، مدیر کل زندان های لرستان در ادامه این دیدار با ابراز خرسندی از فعالیت های اوقاف لرستان گفت: به منظور تلاش در جهت تغییر رفتار برخی زندانیان ما نیز در زندان ها آمادگی اجرای برنامه های فرهنگی، قرآنی و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را داریم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات