۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۳۴۶۳۷
حجت الاسلام رستگار:

شهادت سردار سلیمانی همه پرسی برای مقاومت و جمهوری اسلامی است

شهادت سردار سلیمانی همه پرسی برای مقاومت و جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام رستگار گفت: شهادت سردار سلیمانی یک همه پرسی جدیدی درباره محور مقاومت، پایداری، جهاد و تثبیت جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی تثبیت گام دوم انقلاب اسلامی و مقدمه شکل گیری تمدن اسلامی خواهد بود، اظهار داشت: امید است در سطح فرامنطقه‌ای شاهد تحولی باشیم هر چند که اساس و پایه چنین تحولی بنیان گذاشته شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به پاسخ سخت جمهوری اسلامی به آمریکا در پی ترور شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: شاهد تأثیرات فوری و بلندمدت پاسخ سخت ایران اسلامی هستیم، تأثیر فوری عقب نشینی جهان استکبار علی رغم کرکری ها، تهدیدها، اراجیف و نامه‌های تهدیدآمیز است.

حجت الاسلام رستگار ببیان داشت: آمریکا افزون بر اینکه هیچ غلطی نتوانست، بکند به عذرخواهی افتاده و اعلام کرد که قصد جنگ ندارد و آغوش مان برای صلح با ایران باز است.

وی با بیان اینکه قدرت، منطق جهان استکبار است، تصریح کرد: در ۴۰ سال اخیر هر تهدیدی به فرصت تبدیل و به ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی منجر شد؛ شهادت سپهبد سلیمانی و پاسخ ایران اسلامی، هیمنه شرق و غرب را برای همیشه فرو ریخت.

مسؤول نماینگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه اکنون جهان به جمهوری اسلامی اعتماد بیشتری پیدا کرده است، اضافه کرد: اعتماد کشور‌های منطقه به آمریکا کاهش پیدا کرده و ناتو دچار دوگانگی شد و هم پیمانان آمریکا، نیروهایشان را از عراق خارج کردند.

حجت الاسلام رستگار تأکید کرد: برای نخستین بار در جهان، کشوری پیدا شد که پس از جنگ جهانی دوم در برابر قلدری‌های آمریکا بایستد و بصورت رسمی پایگاه‌های مهم آمریکا را هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به همگان ثابت کرد دارای تسلیحات پیشرفته و فوق پیشرفته است که سلاح‌های مقدماتی توانست سپر دفاعی استکبار را غافلگیر کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه میزان خسارت‌های وارده به پایگاه عین الاسد در مبارزات انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: آمریکا از اقتدار و جایگاه جمهوری اسلامی به لرزه در آمده است؛ شاهد افول ابهت پوشالی آن هستیم.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه تأثیرگذاری سردار سلیمانی پس از شهادت بر جوانان یک معجزه است، تصریح کرد: پس از اغتشاشات اخیر، بسیاری‌ها تصور پایان عمر جمهوری اسلامی را داشتند، اما شهادت سردار سلیمانی یک رفراندوم جدیدی درباره محور مقاومت، پایداری، جهاد و تثبیت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه فصل نوینی در ایران، منطقه و عرصه بین الملل پس از شهادت سردار سلیمانی رخ می‌دهد، گفت: انتقامی که جمهوری اسلامی پس از شهادت سردار سلیمانی گرفت، اعتماد به نفس و باور جوان ایرانی را بالا برد و دلدادگی به انقلاب اسلامی، رهبری و سپاه پاسداران دو چندان شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات