۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۲۲۹۰۴
حجت الاسلام رستگار مطرح کرد؛

سپاه و حرکت دادن رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی

سپاه و حرکت دادن رو به جلوی قطار انقلاب اسلامی
حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه جوانگرایی در سپاه به معنای پیش برنده شدن‌های مضاعف است، گفت: سپاه افزون بر پیشتازی، باید قطار انقلاب اسلامی را به جلو بکشاند.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیرامون صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب درباره جوانگرایی در سپاه پاسداران اظهار داشت: جوانی ویژگی‌های خاص خود را دارد و جوانگرایی به معنای کنار گذاشتن پیران نیست بلکه بهره مندی از خلاقیت و نوآوری جوانان، چابکی و به روز بودن شان است.

نماینده ولی فقیه در در سپاه حضرت ولی عصر (عج)خوزستان با بیان اینکه جوانی به معنای پیش برنده شدن است، عنوان داشت: جوانگرایی در سپاه به معنای پیش برنده شدن‌های مضاعف است و از آنجا که سپاه یک مجموعه پیش رونده و پیش برنده می‌باشد باید افزون بر پیشتازی در همه عرصه ها، قطار انقلاب اسلامی را به جلو بکشاند.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: سپاه جوان، توان و خلاقیت و ابتکار بیشتری دارد و قطعا پیش روندگی و پیش برندگی بسیاری خواهد داشت؛ از سوی دیگری رهبر انقلاب ضمن رضایتمندی کامل از اقدامات سپاه، خواستار گام‌های بهتر و بیشتری و عدم قناعت به آن‌ها شد.

وی با ابراز امیداوری از اینکه با بسیج سپاه اسلام طواغیت به زیر کشانده خواهند شد، بیان داشت: سپاه روحیه جوانگرایی و چابکی بسیاری دارد در عین حال بیشتر شدن روحیه جوانی را در سپاه و سایر ادارات دولتی خواستار هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و کشور از لحاظ جمعیتی جوان هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در آغاز راه است و در ۴۰ سال اول، هسته‌های مقاومت را در برخی کشور‌ها پایه گذاری و بنیان‌های شرق و غرب را فرو ریخت./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات