۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۳۴۶۴۲
مدیر حوزه علمیه یزد:

خون سردار سلیمانی احیا کننده انقلاب اسلامی بود

خون سردار سلیمانی احیا کننده انقلاب اسلامی بود
حجت الاسلام شمس نیروهای مقاومت در سراسر جهان را خونخواه سردار سلیمانی دانست و گفت: خون سردار سلیمانی احیا کننده انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از آغاز پاسخ سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به پایگاه نظامی عین الاسد، گفت: مردم از این اقدام سپاه پاسداران خوشحال هستند و احساس غیر قابل توصیفی دارند.

حجت الاسلام شمس عنوان کرد: فرماندهی سردار سلیمانی عالمانه و صادقانه بود و اخلاص عجیبی در فعالیت های او مشاهده می شد.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه سردار سلیمانی خود را سرباز ولی فقیه می دانست، اظهار داشت: سردار سلیمانی کاملا مطیع رهبر معظم انقلاب می دانست و این ویژگی سبب درخشش او شد.

وی با اشاره به اینکه راه سردار سلیمانی با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد، ابراز کرد: اقدام سپاه پاسداران در انتقام سخت از آمریکا نشان می دهد که راه او با صلابت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام شمس نیروهای مقاومت در سراسر جهان را خونخواه سردار سلیمانی دانست و افزود: خون سردار سلیمانی احیا کننده انقلاب اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد و یکپارچگی مسؤولان و مردم در مقابل استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل شده است./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات