۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۶۳۴۶۳۵

اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» در رشت برگزار شد

اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» در رشت برگزار شد
اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» به‌مناسبت بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم استان گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» به‌مناسبت بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و انزجار از اقدام تروریستی آمریکا با حضور تعداد زیادی از مردم انقلابی و ولایتمدار گیلان در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

مردم با حضور در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب صحنه‌های ناب و پرشوری از ارادت خود به سردار مجاهد و شجاع ایرانی حاج قاسم سلیمانی را به نمایش گذاشته و در فراق فرمانده دل‌ها گریستند.

در این حضور، مردم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و با در دست داشتن نوشته‌هایی با اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انزجار خود را نسبت به جنایات آمریکا اعلام کردند.

سردار حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم است.

سردار دل‌ها عجیب دل مردم و ملت‌های آزاده را برده و هر اشکی نوید اشکی دیگر و هر مراسمی و پاسداشتی نوید اجرای مراسمی دیگر را می‌دهد همانطور که در سراسر کشور این مراسمات به‌مناسبت شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

در روز جمعه همزمان با شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی این یار رهبر معظم انقلاب و پدر یتیمان شهدای مدافع حرم، موجی از اندوه سینه‌هامان را فشرد و داغش آتشمان زد، از همان لحظات اولیه عزاداری سیل عظیمی از جمعیت با چشمانی که غرق در اشک بودند نماز جمعه خود را اقامه و سپس برای این شهید بزرگوار سوگواری کردند و به جنایتکاران گفتند که منتظر انتقام سخت ما باشید.

اما حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های آمریکا در عراق در لحظه‌ای که حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید کمی مردم را آرام کرد اما هنوز انتقام باقی‌ست و باید منتظر خروج کامل آمریکایی‌ها از منطقه و نابودی اسرائیل و برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر جهان باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات