۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۳۴۶۸۴
خطیب جمعه اصفهان:

سیلی موشکی سپاه خسارات سنگینی به آمریکا وارد کرد

سیلی موشکی سپاه خسارات سنگینی به آمریکا وارد کرد
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر خسارت‌های حمله موشکلی سپاه به پایگاه نظامی این کشور، گفت: غرب آسیا باید از وجود آمریکایی‌ها پاک شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعتی که سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط آمریکا به شهادت، رسید، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما یک قهرمان است که در همان ساعتی که آمریکا سردار سلیمانی را به شهادت رسانده بود بزرگترین پایگاه آمریکا در کشور عراق را موشک باران کرد.

وی با بیان اینکه در این عملیات آمریکا متحمل خسارتهای سنگینی شده است و تلاش می‌کند تا بر این خسارت‌ها سرپوش گذاشته و به همین دلیل اجازه بررسی ابعاد این خسارتها را به رسانه‌ها نداده است، اظهار کرد: زمانی که دست خدا در میان باشد هرقدر هم دشمن قدرتمند باشد یا نیرو و توان ما کم باشد بازهم پیروزی نصیب ما خواهد شد، رهبر معظم انقلاب انتقام سخت را مطالبه کردند و این انتقام سخت مطالبه مردم ما هم بود.

خطیب جمعه اصفهان در ادامه افزود: بنابر اظهارات شاهدان عینی موشک‌های سپاه دقیقا به اهداف تعیین شده برخورد کردند و آسیب‌های جدی به دشمن وارد آمد تا جایی که به مدت 24 ساعت دشمن مشغول انتقال اجساد و زخمی‌های نیروهایش بود و پهپادها و امکانات بسیاری از آمریکا در این سیلی سپاه به استکبار جهانی نابود شد.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون لزوم برچیده شدن پایگاه‌های آمریکا در غرب آسیا تصریح کرد: تمام پادگان‌ها و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه باید تخلیه شود و غرب آسیا از وجود تروریست‌های آمریکایی باید پاک شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه مردم ما ثابت کرده‌اند اهل عمل هستند و آنچه شعار می‌دهند برخاسته از شعور و ایمان و اراده محکم است، خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی انقلاب اسلامی را جانی تازه بخشید و عزت الهی ایشان موجب حضور مردم در تشییع جنازه ایشان و مراسمات گرامیداشت این شهید عزیز در اقصی نقاط کشور بود.

وی به جنایت‌های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: داعش از سوی آمریکا تربیت شد و اگر سردار سلیمانی شجاعانه و مدبرانه با آنها مبارزه نکرده بود این گروه تروریستی با تسلیحات آمریکایی و دلارهای سعودی وارد کشور ما شده بود، خداوند نتیجه مجاهدت‌ها، خلوص، رشادت و ایثار سردار سلیمانی را با شهادت به ایشان عطا کرد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات