۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۳۴۵۰۵
همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی:

موشک باران پایگاه‌های آمریکا بخش کوچکی از قدرت ایران بود

موشک باران پایگاه‌های آمریکا بخش کوچکی از قدرت ایران بود
سردار چهارباغی گفت: موشک باران دو پایگاه آمریکا در خاک عراق آن هم با موشک‌های ایرانی تنها بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار محمود چهارباغی چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: همه دنیا گفتند بشار اسد باید برود، اما رهبر معظم انقلاب گفت بشار اسد باید بماند و ماند.

وی افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بار‌ها و بار‌ها آمریکا را در سوریه و عراق تحقیر کرده بود و در جبهه‌های مختلف زیادی از شهید حاج قاسم سلیمانی ضربه خورده بود.

به گفته وی امروز آوازه رشادت‌ها و دلاوری‌های سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با آمریکا و تروریست‌های داعش به سراسر جهان رسیده و بین المللی شده بود.

همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی خودش را وقف خدا کرده بود و به دنبال تلخ و شیرین دنیا نبود، گفت: مردم اگر ببیند مسؤولان خود را وقف خدمت به آن‌ها کرده اند و به دنبال دنیا نیستند به پای همه سختی‌های نظام و انقلاب خواهند ایستاد.

سردار چهارباغی گفت: پیروزی‌های متوالی جبهه مقاومت در سوریه و عراق سبب شد تا روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت افزوده شود به طوریکه امروز جبهه مقاومت به سواحل دریای مدیترانه رسیده است و این از عظمت اسلام و جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدا است.

وی افزود: ترامپ بار‌ها توسط رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه‌های مختلف تحقیر شده است، اما اشتباه استراتژیکی آن‌ها این بود که فهم و درک صحیحی از ملت ایران ندارند.

این فرمانده جبهه مقاومت گفت: دشمن که اعتراضات ناشی از مشکلات اقتصادی در ایران را دور شدن مردم از انقلاب اسلامی تفسیر کرده بود، بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی مردم ایران با حضور چندین میلیونی خود در تشییع باشکوه شهید سلیمانی وفاداری خود به انقلاب اسلامی و نظام و ولایت را به اثبات رسانیدند.

سردار چهارباغی ابراز کرد: حضور چندین میلیونی مردم وفادار ایران در تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمایش اقتدار و قدرت ملت ایران در برابر دشمن و برهم زدن تمامی محاسبات دشمن بود.

وی افزود: عملیات شب گذشته سپاه پاسداران و موشک باران دو پایگاه آمریکا درخاک عراق آن هم با موشک‌های ایرانی تنها بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات