۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۶۱۳۷۰
فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه:

دشمن با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به دنبال حفظ امنیت اسرائیل است/ پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب راه‌حل مقابله با دشمن

خبرگزاری رسا ـ فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه با اشاره به این که آمریکا با پول های آمریکا و قطر و سیاست های ترکیه و اردن به دنبال تفرقه بین مسلمانان است تا از این طریق امنیت اسرائیل حفظ شود، گفت: به لطف خداوند و خون شهدا شاهد اقتدار روز افزون ایران و برملا شدن توطئه های دشمن در منطقه هستیم.
سردار محمود چهارباغي، فرمانده عالي توپخانه و موشک‌هاي نيروي زميني سپاه

سردار محمود چهارباغی، فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آمریکا ادعای حقوق بشر و ارباب جهان بودن را دارد و از طرفی رفتارهای ضد انسانی در نقاط مختلف جهان انجام می دهد، گفت: در سوریه دولت قانونی بشار اسد با رأی مردم حاکم شده است و آمریکا کسانی که در مخالفت با این دولت دست به اسلحه می برند را حمایت می کند.

 

وی افزود: آمریکا به عنوان دفاع از حقوق بشر با دلارهای عربستان سعودی و قطر و هماهنگی با کشورهای شمالی سوریه مانند ترکیه و در جنوب با اردن و کمک اسرائیل، مردم را بر علیه بشاراسد تجهیز می کنند و هر آنچه را از دستشان بر بیاید برای براندازی دولت حاکم در سوریه انجام می دهند.

 

چهارباغی با اشاره به این که جرم دولت بشار اسد طرفداری از ایران و کمک به جبهه مقاومت و قرار دادن فضا در اختیار این جبهه است، گفت: دشمن به دنبال خاتمه دادن به دولت بشاراسد و حاکم شدن دولتی مطیع و فرمانبردار آمریکا در سوریه است.

 

فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه گفت: در یمن با وجود قیام مردم و مخالفت با حاکم و برکنار کردن آن، آمریکا بر خلاف خواسته مردم عمل می کند، چرا که دولت ساقط شده، دست نشانده عربستان و مطابق میل شان است.

 

راه حل مشکلات یمن احترام به خواسته مردم است

وی با اشاره به این که در یمن مردم را سرکوب می کنند و با پیشرفته ترین بمب ها تا حد توان بر آن کشور تجاور می کنند، گفت: دلیل تجاوز عربستان به یمن، شیعه بودن مردم آن کشور، تطبیق اهداف یمن با ایران و مخالفت مردم با آمریکا و عربستان است.

 

چهارباغی گفت: در یمن برای ماندن دولت حامی و دست نشانده عربستان و آمریکا، مردم سرکوب می شوند و در سوریه برای رفتن دولت بشار اسد به قول خودشان از مردم دفاع می کنند که این وضعیت نشان از سیاست های چندگانه استکبار است.

 

به گفته وی، در آینده نزدیک شاهد شکست مفتضحانه آمریکا و متحدان شان و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه خواهیم بود.

 

چهارباغی با اشاره به این که راه حال برون رفت از مشکلات یمن احترام به خواسته و رأی مردم است، گفت: دشمن در سوریه به دروغ خود را حامی مردم می داند، چرا که بشار اسد با رأی مردم حاکم شده است و در یمن نیز مردم خواهان آزادی و نبودن زیر سلطه آمریکا هستند.

 

وضعیت نامناسب در منطقه را آمریکا به وجود آورده است

فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن در عراق مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورد و اتحاد نامیمونی بین سنی مذهب های متعصب به نام داعش، کردهای عراق و بعثیون صدام ایجاد کرد تا علیه مردم بجنگند.

 

این سردار مدافع حرم با اشاره به این که دشمن در عراق شهرهای این کشور را با پشتیبانی از گروه های تروریستی تصرف کردند و تا نزدیک دیوارهای سامرا و بغداد آمدند، گفت: آنها قصد تعدی به عتبات و عالیات را داشتند و هدف گذاری کرده بودند که گنبد و بارگاه امیرمؤمنان(ع) را از بین ببرند.

 

به گفته وی، با کمک خداوند متعال و فتوای مراجع شیعه و پشتیبانی های صورت گرفته از آنها، شهرهای تصرف شده را پس گرفتند و بعد از آن شاهد بیرون کشاندن جسد صدام و آتش زدن آن بودیم.

 

وی با اشاره به این که انقلابیون در عراق در مقابل تمام دنیا با اقتدار ایستادند، گفت: در عراق شاهد اختلاف بین گروه های تروریستی و جنگ بر علیه یکدیگر بودیم و این وضعیت نا مناسب در منطقه را آمریکا به وجود آورده است.

 

راه حل مقابله با دشمن فهم واقعیات، آمادگی و پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب است

چهارباغی با تأکید بر این که مسلمانان باید از با بصیرت از اهداف دشمن در منطقه مطلع شوند، گفت: دشمن برای کشور ایران نیز برنامه ریزی و هدف گذاری کرده است تا در آینده از آن بهره مند شود و راه حال مقابله با دشمن فهم واقعیات، آمادگی و پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب است.

 

فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه گفت: در فتنه سال 88 اگر شاهد تدبیر پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب نبودیم، اتفاقی بدتر از سوریه در ایران رخ می داد و کشته های بسیاری بر جای می گذاشت که رهبر معظم انقلاب با تدبیر بالای خود تمام توطئه ها را خنثی کرد.

 

این سردار مدافع حرم با اشاره به این که آمریکا با پول های آمریکا و قطر و سیاست های ترکیه و اردن به دنبال تفرقه بین مسلمانان است تا از این طریق امنیت اسرائیل حفظ شود، گفت: به لطف خداوند و خون شهدا شاهد اقتدار روز افزون ایران و برملا شدن توطئه های دشمن در منطقه هستیم./1307/پ202/ح

ارسال نظرات