۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۲۶۳۳۸۱
سردار چهارباغی:

محقق شدن شعار سال تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه با اشاره به این که محقق شدن شعار سال تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت: عمل به شعار سال موجب پیروزی ایران اسلامی در همه عرصه ها خواهد شد.
سردار محمود چهارباغي

سردار محمود چهارباغی، فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  با اشاره به این که آنچه موجب پیروزی ایران اسلامی در عرصه های بین المللی می شود، اتحاد است، گفت: در 8 سال دفاع مقدس با اتحاد بین نیروهای داخلی توانستیم در برابر استکبار جهانی بایستیم و بر تمام آنها پیروز شویم.

 

وی افزود: با وجود این که دشمنان پیشرفته ترین سلاح های نظامی را در اختیار صدام و حزب بعث قرار داده بودند، اما رزمندگان ایران اسلامی با اتحاد و همبستگی خود توانستند در برابر آنها بایستند و به پیروزی برسند.

 

چهارباغی گفت: معنای شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» این است که اگر مردم متحد باشند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، چرا که اگر اتحاد داخلی وجود نداشته باشد نمی توان پیروز شد.

 

فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه با اشاره به این که محقق شدن شعار سال تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت: عمل به شعار سال موجب پیروزی ایران اسلامی در همه عرصه ها خواهد شد.

 

به گفته وی، جنگ و ایستادگی ایران اسلامی در دریای مدیترانه با دشمن به واسطه اتحادی است که در داخل ایران وجود دارد، چرا که اگر اتحاد بین دولت و ملت و اقشار مختلف مردم وجود نداشته باشد نمی توان در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، گفت: شعار سال به معنای نقد نکردن دولت نیست، چرا که نقد سازنده در همه امور مؤثر و مفید واقع می شود.

 

چهارباغی تأکید کرد: نقد نباید به مبارزه تبدیل شود تا بتواند سازنده باشد، از این رو باید توجه داشت که نقد کردن با مبارزه، جنگ‌جویی و معرکه درست کردن متفاوت است.

 

فرمانده عالی توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه با اشاره به این که همه گروه ها باید عمل به شعار سال را جدی بگیرند، گفت: انتخاب شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب به دلیل اتفاقات منطقه ای و همچنین رویدادهای داخلی کشور در سال جاری است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات