۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۳۴۶۸۸
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین آل‌هاشم:

انتقام سخت سایه جنگ را از سر کشور دور می‌کند

انتقام سخت سایه جنگ را از سر کشور دور می‌کند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت از دشمن، گفت: انتقام سخت انتقام راهبردی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارآمدی یکی از شاخصه‌های اصلی نماینده تراز انقلاب در مجلس شورای اسلامی است و مردم باید به کسانی رای دهند که دلسوز، خوشنام و به فکر مردم و نظام باشد.

امام‌ جمعه تبریز افزود: نماینده تراز انقلاب باید روحیه جوان گرایی داشته و در تصویب قوانینی که عرصه را برای خدمت رسانی جوانان به نظام اسلامی باز می‌کند اهتمام جدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ‌آل‌هاشم داشتن نگاه کلان ملی را جزو شاخص‌های نماینده اصلح عنوان کرد و گفت: نماینده مردم نباید فقط به فکر حوزه انتخابیه خود باشد بلکه باید با تلاشی خستگی ناپذیر به فکر کشور باشد.

خطیب نماز جمعه تبریز نترس بودن در برابر دشمنان را از ویژگی‌های بارز نماینده تراز انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: باید به نماینده ای رای بدهیم که در زمان بحران در برابر دشمن تسلیم نشود و با روحیه بالای مقاومت و استکبار ستیزی در برابر زیاده خواهی دشمنان بایستد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تسلیت ایام سوگواری اُم الاسلام و اُم الامامان حضرت زهرا سلام الله علیها ابراز داشت: باید تلاش کنیم در زندگی فردی و اجتماعی فاطمی باشیم.

امام جمعه تبریز در ادامه با تقدیر از اقدام شجاعانه فرزندان انقلاب در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زدن سیلی سخت به آمریکا گفت: ایران اسلامی قدرت موشکی خود را مدیون شهید دانشمند و پارسا حسن تهرانی مقدم است.

حجت الاسلام والمسلمین ‌آل‌هاشم با اشاره به گام پنجم کاهش تعهدات هسته ای ایران در مسئله برجام و مصوبه مجلس شورای اسلامی در تروریستی خواندن رژیم آمریکا و همچنین مصوبه مجلس عراق برای بیرون راندن نیروهای آمریکا از خاک این کشور تصریح کرد: این اقدامات ارزشمند قابل تقدیر است.

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه با تقدیر از مردم تبریز و آذربایجان در تجلیل از مقام والای شهید سپهبد سلیمانی گفت: راهپیمایی بعداز اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز بار دیگر پیشگامی ملت قهرمان این شهر را به همگان نشان داد و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده حاج قاسم، از این حضور بابصیرت و انقلابی مردم تبریز تجلیل کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: آذربایجان واقعا بیدار است و با اقدام به هنگام، به موقع و با بصیرت کامل خود همیشه موتور پیشران دیگر حرکت‌های انقلابی در کشور بوده است.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت گفت: تقویت و ثبات حزب الله لبنان، تقویت نیروهای مقاومت فلسطینی در جریان جنگ‌های 33 ، 22 و 8 روزه، شکل دهی محور مقاومت در 8 سال اخیر و پس از روی کارآمدن گروه‌های ترویستی داعش، تشکیل حشدالشعبی عراق و بسیج مردمی سوریه برای جمع کردن بساط تروریست از منطقه بخشی از اقدامات حاج قاسم در جبهه مقاومت است.

وی اشار‌ه‌ای هم به سفر سپهبد سلیمانی به روسیه و مذاکره با ولادیمر پوتین کرد و گفت: سردار سلیمانی در مقام یک سیاست مدار کار کشته با رئیس جمهور روسیه مذاکره ای 2 ساعت و 20 دقیقه ای داشت تا از ظرفیت روس‌ها برای پیشبرد اهداف خود در جبهه مقاومت استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین ‌آل‌هاشم در ادامه با اشاره به جایگاه بلند سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت خاطر نشان کرد: ر و همانند آن شهید والامقام مرد عمل است که نیروی قدس با حضور حاج اسماعیل بیش از پیش در جبهه مقاومت خواهد درخشید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت از دشمن گفت: انتقام سخت انتقام راهبردی است.

امام جمعه تبریز بیانات رهبر معظم انقلاب را در موضوع انتقام سخت مورد اشاره قرار داد و‌ افزود: همانطوریکه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه عزیز بیان فرموده اند انتقام سخت زمانی است که حضور فساد برانگیز آمریکا از منطقه حذف شود.

حجت الاسلام والمسلمین ‌آل‌هاشم تاکید کرد: زمان، مکان و کیفیت انتقام سخت معلوم نیست اما این انتقام هم آشکار و پنهان است و همچنین امنیت‌زا، آرامش بخش و دارای ظرفیت بازدارندگی است.

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: انتقام سخت و راهبردی سایه جنگ را از سر کشور دور می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز در ادامه سلسله مباحث ذکر الهی و اثرات و برکات آن افزود: اگر انسان در حیات دنیوی خود به اموال و اولاد خود متمرکز شود باعث می‌شود از یاد خداوند غافل باشد.

امام جمعه تبریز افزود: اموال و اولاد باید راهی برای رسیدن به سعادت اخروی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ‌آل‌هاشم با بیان اینکه فراموشی و عدم ذکر الهی پیامدهایی دارد گفت: اگر انسان خدا را فراموش کند خودش را فراموش میکند و شیاطین با وی همراه می‌شود.

خطیب نماز جمعه تبریز تاکید کرد: هرکس خداوند متعال را فراموش کند زندگی او سخت می‌شود و در روز محشر نابینا حاضر می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات