۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۳۴۶۹۱
آیت الله شاهچراغی:

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه انتقام حقیقی خون سردار سلیمانی است

اخراج آمریکایی‌ها از منطقه انتقام حقیقی خون سردار سلیمانی است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را انتقام حقیقی خون سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: این خواست امت اسلامی تا تحقق اهداف مقاومت پیگیری خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه انتقام نهایی خون شهید سردار قاسم سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است، ابراز داشت: این نه تنها خواست مردم ایران بلکه امت‌های اسلامی منطقه نیز محسوب می‌شود که تا تحقق آن مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بابیان اینکه اقدام سپاه در موشک‌باران پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق تنها یک سیلی به استکبار بود، افزود: این اقدام سپاه لبیک به مطالبه مردمی بود که همه خواستار انتقام سخت از آمریکا بودند که البته این به معنای پایان ماجرا نیست و آمریکا باید از منطقه خارج شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه شهید قاسم سلیمانی اهداف آمریکا را مبنی برساخت خاورمیانه جدید نقش بر آب کرد، ابراز داشت: تصویب خروج نیروهای آمریکای از عراق، طرح سه فوریتی مجلس و معرفی به‌عنوان یک سازمان تروریستی از آثار و برکات خون این شهید بزرگوار محسوب می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه اخلاص، مردم‌داری، ولایت مداری، شجاعت، تدبیر و درایت تنها بخشی از خصوصیات اخلاقی سردار دل‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: همین ویژگی‌ها شخصیت او را از دیگران متمایز می‌کرد و باعث شد تا تشییع پیکر وی با حضور پرشکوه مردم برگزار شود که اجرای مراسم بزرگداشت در اقصی نقاط کشور و استان سمنان گواه محبوب بودن او نزد مردم است.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی حماسه بی‌تکرار نظام محسوب می‌شود و به همین دلیل با شهادت ایشان مقاومت عظیم در منطقه برپا کرد، افزود: شخصیت ایشان چنان برجسته بود که حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی و دیگر نیروهای مقاومت از او درس می‌گرفتند و ایشان تضمین امنیت منطقه بودند و ازآنجاکه آمریکا این مهم را مغایر اهداف خود می‌دانست دست به اقدام ترور زدند که در عمل اتحاد بیشتر امت‌های مسلمان را به دنبال داشت./977/پ203/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات