۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۳۴۶۹۶

مسؤول ستاد نماز جمعه ساری معرفی شد

مسؤول ستاد نماز جمعه ساری معرفی شد
مسؤول جدید ستاد نماز جمعه ساری امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مسؤول جدید ستاد نماز جمعه ساری امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی در این مراسم بر ضرورت توجه به جوان گرایی در ستاد‌های نماز جمعه تأکید کرد و گفت: باید بستر‌های لازم برای جذب جوانان و نوجوانان علاقه‌مند فراهم شود.
 
وی، ایجاد تحول در ستاد‌های نماز جمعه را امری ضروری دانست و افزود: باید برای تحول تغییر صورت گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز حضور جوانان در عرصه‌های مختلف امری ضروری و حائز اهمیت است، گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم باید بیش از پیش از توان و ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که نماز جمعه نماد وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: دشمن همواره از صفوف به هم پیوسته مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه بسیار هراسان بوده است.
 
قاسم پور، مسؤول جدید ستاد نماز جمعه مرکز استان نیز در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین شهادت سپهبد سلیمانی گفت: حال و هوای کشور همچنان تحت تأثیر شهادت آن سردا رشید اسلام است.
 
وی با بیان این که این شهید بزرگوار نقش بسیار مؤثری در تحولات منطقه داشتند، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون و مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های این شید بزرگوار است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات